اطبع الصفحة | اغلاق النافذة

كل واحد يسجل حالته النفسيه بأغنيه

طبع من : منتديات شبيك لبيك
وصلة الموضوع : http://www.shobiklobik.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=208985
طبع فى : 20/09/2014

الموضوع:


كاتب الموضوع: totanor
عنوان الموضوع: كل واحد يسجل حالته النفسيه بأغنيه
كتب فى: 03/05/2009 22:24:26
الموضوع:

كل واحد يدخل يسجل حالته النفسية والعاطفيه من

مقطع من اغنية .. يعني لو فرحان اومضايق او زهقان

يختار اغنية بتعبر فعلا عن حالته ..

او لو في مقطع من اغنية مأثرة فيك في لحظة

من الاوقات تقدر تكتبها

اوك

يلا بينا


بس نكتب بس محدش يغنى ارجوكم الزوار مالهمش ذنب هههههههههههه

الردود:


كاتب الرد: نغــم
الرد فى: 03/05/2009 22:30:15
الرسالة:

عشان بحبك انا حرمت عيني النوم.. واللي بنيته ف سنه راح من ايديا ف يوم

وعند بيت ام فاروق هاي هاي الشجره طرحت برقوق هاي هاي
هههههههههههههههههههههههههه

معلش اصل مزاجي متلخبط

يسلمووووووو توتا موضوع لذيذ بجد


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 03/05/2009 22:31:51
الرسالة:

فعلا ليكى وحشه يا نغم والاغنيه دى ليكى


كاتب الرد: محمد المتعب
الرد فى: 03/05/2009 22:41:56
الرسالة:


كوارثنا زادت كارثة.. والوضع شكله خطير

قال يعنى كانت ناقصة أنفلونزا الخنازير

مرض خطير على البشر وبقولك وبوعيك

في دولتين انتشر.. أمريكا والمكسيك".


"لو شفت يوم خنزيرة ولو شفت يوم خنزير..

لازم تلحق وبسرعة تاخد بعضك وتطير...إيييييييه..

قفلنا كتير مزارع وعدمنا طيور كتير

عايزين قرار سيادي ونعدم الخنازير..

ليه الخنازير تعيش ونضحى بناس كتير

تعيش الناس سليمة وطز في الخنازير.."

هييييييييييييييييييييييييييييييييييية

حالة طبعية


محمد عصام المتعب


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 03/05/2009 22:42:05
الرسالة:

هههههههههههههه

عقلك في اتراوه اليومين دول

انا حالي ميؤوس منه افكر في اغنيه
اممممممممممم

حيرت قلبي معاك وانا بداري واخبي --- قولي اعمل ايه يا ابن المجنونه لغبطني ههههههههههه

معلش اصل كان في واحد مجنون معدي وانا بكتب
لذيذ اللعبه دي
تسلمي يا تووتا نور


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 04/05/2009 12:49:13
الرسالة:

تسلم محمد 1982

انت الذ


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 04/05/2009 13:03:46
الرسالة:

شمس بانت من بعيد

جايه ومعاها يوم جديد

يجعل نهارنا نهار سعيد نهار سعيد


كاتب الرد: نغــم
الرد فى: 04/05/2009 14:13:43
الرسالة:

مسا النور والهنا ... ع الموجودين هنا واللي جايين لنا

مسا الشوق والسعاده ع السكر الزياده

واللي يشربها ساده مالوش مكان هنا

ولا ولا جوه قلبنا



كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 04/05/2009 17:13:21
الرسالة:

تسلميلي يا توتا

وحشني وانت قصاد عيني وحشني وانت قصاد عيني

وونسيني وانت بعيد بعيد عن عيني

شكرا شكرا


كاتب الرد: نغــم
الرد فى: 04/05/2009 17:41:38
الرسالة:

يا من هواه اعزه واذلنى

كيف السبيل الى وصالك دلنى

او صلتنى حتى ملكت حشاشتى

ورجعت من بعد الوصال هجرتنى

انت الذى حلفتنى وحلفت لى

وحلفت انك لا تخون فخنتنى

وحلفت انك لا تميل مع الهوى


اين اليمين واين ما عهدتنى


كاتب الرد: محمد المتعب
الرد فى: 04/05/2009 17:51:56
الرسالة:

في يوم وليلة
خدنا حلاوت لحب كله
في يوم وليلة
انا وحبيبي
دوبنا عمر الحب
كله في يوم وليلة
عمري ما شفته
ولا قابلته وياما ياما
شاغلني طيفه
نسيت الدنيا وجريت عليه

اغنيلك بقا يانغوم

انا وحبيى روحين فى زكيبة

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

محمد عصام المتعب


كاتب الرد: نغــم
الرد فى: 04/05/2009 17:56:32
الرسالة:

ياواد قصدك انا الروح وانت الزكيبه

ولو ما بطلتش تغني هوديك الزريبه


ههههههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: saravone
الرد فى: 04/05/2009 17:59:54
الرسالة:

حلوة اللعبة اوي يا توتا
تسلمي يا قمر

انا عشقي ليك عشق القمر للنجمة والليل والسهر والشوق اليك فوق الخيال فوق احتمال كل البشر
من يوم لقاك حلوة الحياة


كاتب الرد: محمد المتعب
الرد فى: 04/05/2009 18:01:16
الرسالة:

هههههههههههههههههههههههههههه


اة منك ياض ياتش اعملى سنتوتش

ياتش حبة حبة متجيب لحسة مربة

ههههههههههههههههههههههههههه


*******************


سبقني هوه وفتحلي ايديه


لقينا روحنا في بحر شوق

نزلنا نشرب ودينا

فين ومين يصدق

يجري ده كله

ونعيش سوا العمر كله

في يوم وليلة

ياللي كان طبعك على بالي

وانا بتمناك مش حتصدق ايه كان حالي

قبل ما القاك


محمد عصام المتعب


كاتب الرد: نغــم
الرد فى: 04/05/2009 19:43:14
الرسالة:

تهجرني بحكايه .. وتجيني بحكايه

وبسمع كلامك


وتعند معايا

طب استنا طب استنا استنا ان ماغلبتك ورايا


دايما تغضب وف بعدك ياما قاسيت

بكره تنجم وتقول ياريتني ياريت

وتجرب نار الشوق

تكويك واقولك دووووووووق

طب استنا طب استنا استنا

ان ماغلبتك ورايا


كاتب الرد: saravone
الرد فى: 04/05/2009 21:00:02
الرسالة:

برتاح معاك
انا كل حاجة اتغيرت فيا بهواك
انا لولا لمسة من ايديا اقول ملاك
وانت ايدك في ايديا قولي اسيبها ليه
يا حبيبي ده انت الحلم الي حلمت بيه
ايه تاني من الدنيا حتمناه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 04/05/2009 23:15:55
الرسالة:

ساره تسلمى ياقمر


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 04/05/2009 23:19:13
الرسالة:

ليه ياقلبى ليه بتحلفى ليه

اخبى الحكايه وأدارى عليه

ماوصفلوش عذابى وحيرت شبابى

وحبوا ايلى خدنى من أهلى وصحابى

واذاى بس ادارى واذاى يبقا جارى واتشوق الييه

ليه يا قلبى ليه ليه ياقلبى ليه
تيرارا رارا تيرا رارارا


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 04/05/2009 23:21:32
الرسالة:

برررررررررررروررررررم برررورررررررررررررم


تيررررراررررى


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 04/05/2009 23:22:29
الرسالة:

كيمي كمكا سلام للكميا ياض

كيمي كمي كي سلام للكميا يا بيه

ههههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 05/05/2009 01:39:40
الرسالة:

انا يا محمد قلت اغنيه تعبر عن حالتك المزاجيه


أنت فييييييييييييييييييييين يا نجم


مسااااااااااااااااااء الخييييييييييييييييييييييييييييير


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 05/05/2009 02:49:24
الرسالة:


بعدك على بالي ياقمر الحلوين

يازهر التشرين يا دهب الغالي

بعدك على بالي ياحلو يا مغرور

ياحبق ومنتور على سطح العالي

مرق الصيف بمواعيدو

والهوي لملم عناقيدو

وما عرفنا خبر عنك ياقمر

ولاحدا لوحلنا بايدو

وبتطل الليالي وبتروح الليالي

وبعدك على بالي على بالي



كاتب الرد: sandy sife
الرد فى: 05/05/2009 11:29:57
الرسالة:

ولا كان الحب عمره بختيرنا ده كان قدرنا وبيدنا ايه

سلمنا قلوبنا دونا وبعيونا انا وانتى شوفنا الحب ايه وعرفتى الحب بيه

عرفته بيكى ولا عمر الحب بينا تاه وان مره غنى قلبى يغنى ليكى

ويا رب نعيش كده طول الحياه يازمان انت اللى عارف هنشوف ايه

يوم بعد يوم يازمان هون علينا اى شئ


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 05/05/2009 15:25:24
الرسالة:

غاليه

منوره والله


يارب دايما متواجده وماننحرمش منك ابدا


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 05/05/2009 15:40:59
الرسالة:

في اغنيه لتامر حسني بتقول كلماتها الجميله

ئيئا اوئا ائيا ئئا
ئيئا ئوئا

بس كفايه عشان مش فاكر بقيت الاغنيه


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 05/05/2009 15:45:39
الرسالة:

توتا
انا شايفه حد جاي يرخم *9

ال اؤؤا واءيئا
ايه ده


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 05/05/2009 16:11:24
الرسالة:

لا متاخديش في بالك

ههههههههههه

انا خلاص حرمت

هجرتك يمكن انسي جفاك هجرتك ومش عارف ايه بعديها

ام كلثوم (هجرتك)

هههههههه


كاتب الرد: مـ ـ ـ ـ ـ ـارو
الرد فى: 05/05/2009 16:16:56
الرسالة:

شوفت بعنية


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 05/05/2009 23:25:46
الرسالة:

عنابى يا عنابى

عنابى يا عنابى

عنابى يا عنابى

عنابى يا عنابى

عنابى يا عنابى

عنابى يا عنابى

ياخدود الحليوه

أحبابى يا أحبابى ايه قصده الحليوه

يرضيكوا الحليوه يسبنى فى النار ايلى بتدوبى

ايه قصدوا الحليييييييييوه ايه قصده الحليوه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 05/05/2009 23:27:09
الرسالة:

ياغاليه لو بصيتى شويه فوق هتعرفى انه عامل دماغ كيمى كا

ومش مركز


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 05/05/2009 23:28:14
الرسالة:

محمد علشان خطرى شوفلك اى اغنيه انت حافظها واكتبها بلاش العناوين وانا أكملها
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


كاتب الرد: بيـرو
الرد فى: 05/05/2009 23:42:00
الرسالة:

سنين وانا بحلم ابقي معاك

سنين من عمري بستناك

ولما حبيبي شوفت عينيك

بقيت يا حبيبي ملك ايديك

ايامي معاك انا عايش علشان بهواك

انا عاشق وبموت في هواك

انا ناسي في حضنك انا مين

جوايا غرام

ولا يمكن احكيه با كلام

من يقدر يوصف احلام

كان عايش يحلمها سنين


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 06/05/2009 00:24:39
الرسالة:

حلوه يا بيرو الاغنيه دي انجليزي دي هههههههه

بيقولك بقا

انا اللي طول عمري بهاتي ----علي شباب بلدنا ويوماتي
بهدي نصايحي وابياتي --- وادعمها بالزجل الاتي

دلعت ابنك صار شمام ---- بغل الوسيه ماله لجام

وادي نتيجة اكل حرام ----- ولا ده كان اصله واطي

ههههههههههههه

معلش يا توتا دماغ بقا كمياء بتاع حاجات كده


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 06/05/2009 00:27:26
الرسالة:

ربنا يعوض عليا عوض الصابرين


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 06/05/2009 00:35:46
الرسالة:

عوضي عوضين ماشي في الصحرا كم عين في ماشي
ههههههههه

برررررررررررررروم

مسااااااااااء الخير


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 06/05/2009 00:41:05
الرسالة:


مممممممممممم

بطلوا ناقر ونقير
حد سمع احلى اعنيه لكاظم ال هي سبب اسمي في المنتدى
جت على بالي هلا

أجمل ما بالكون عيني أنا وهالمجنون
هذا أنا وهالمجنون أجمل ما بالكون
من نظرة العيون عيني من نظرة العيون
دادا أتفاهم وياه من نظرة العيون
يزعل مني ويبعد عني وبعد شويه تشوفه بحضني
يبوس راسي وايدي وخدي يصالحني ويطلب ودي
الله كم طيب وحنون
..
غاليه
شوفي الشمس تريد تنام
تعالي أسمعك أحلى كلام
لأحلى حبيبه وأحلى غرام
أحلى حبيبه وأحلى غرام
يزعل مني ويبعد عني وبعد شويه تشوفه بحضني
يبوس راسي وايدي وخدي يصالحني ويطلب ودي
الله كم طيب وحنون
أجمل ما بالكون عيني أنا وهالمجنون
هذا أنا وهالمجنون أجمل ما بالكون
من نظرة العيون عيني من نظرة العيون
دادا أتفاهم وياه من نظرة العيون

...


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 06/05/2009 00:55:25
الرسالة:

يا سلام علي الناس المصحصحه

ههههههههههه

ايوه كده اطربينا اطربينا

مساء الانوار والعنبر الزي طاار طار طار


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 06/05/2009 00:58:02
الرسالة:

لا داعي للتصفيق
فهو يا فن يا تخريف
وفي تخريف حلو ودمه خفيف
وفي تخريف يا لطيف اللطف يا لطيف
تجعل البلا خفيف
ربنا يشفي!!!!!!!!


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 06/05/2009 01:02:41
الرسالة:


محمد دي اهداء مني لوالدك الطيب
ولكل اب غالي عرف يربي وضناه عنه متغرب



تحية طيبة يا والدي الطيب
الله يطول عمرك يا غالي يا حبيّب
أكتب لك رسالة حب
يا غالي يا أطيب أب
وصت عليك الشرايع وموصي عليك الرب
يا للي راضاك أحلى وأغلى هديه
تحية لصبرك كل شيبة في شعرك
رفيقة دربك أمي ..
يا سهرها يا تعبها أمي .. أمي حبيبة عمرك
بوسة لدمك المحبوب بوسه لحبك الخالد
غازل علم العشاق حب هذا الزمن بارد
يا للي رضاك عليّه أحلى و أغلى هديه
كبرت في ظلك أحبك أجلك
وتحبك أكثر أمي .. ترعي الوالد يا أمي
أمي حبيبة عمرك
جالس حولك الأحباب ولا مثلك ملك جالس
تنزل على الجرح ويطيب
هيبة وربي لك حارس


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 06/05/2009 01:05:09
الرسالة:

الله الله الله

احنا بقينا نألف كمان

ربنا يبارك ليكي والله لبعتها مسج ليه

تكرم عيونك يا اجمل غاليه


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 06/05/2009 01:08:49
الرسالة:

ههههههههههههههههههههه
لاء مش تاليفي
دي لكريم العراقي
وغناها كاظم القيصر برضه
سلامي للوالد


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 06/05/2009 01:11:04
الرسالة:


الله يسلمك ويجعله سليم يا رب

انتي اخبارك ايه دلوقتي صحتك بقت تمام

خدتي الدوا ولا لسه

بس بصنعه عاوز انام


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 06/05/2009 01:36:42
الرسالة:

انا الضحك كمان دوائي وفيه شفائي
الحمد لله انا هلا احسن من اي وقت
تسلملي يا رب
بسنعه نام


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 06/05/2009 02:08:58
الرسالة:

يانى النينه هو انتن اخنفيتوا

نانى


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 06/05/2009 02:20:58
الرسالة:


مش عايزه أكون زيك بشر

مش عايزه اتنفس هواك

مش عايزه اشوفك تانى لا

مش عايزه أقبلك فى الحياه

شوفلك زمان غير ده
شوفلك مكان غير ده

الارض ماتسعنااااااااااااش سوا


لو حتى بينا ألف ميييييييييييل
لو كان لقانى مستحيييييييييل

انا عايزه بعدى ماينتهيش

لو حتى بعدك مش هاعيش


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 06/05/2009 02:35:29
الرسالة:

انا ننعتنك تااااااااااني
يا توتا يا معجباني

هو ده الطرب الاصيل


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 06/05/2009 02:49:17
الرسالة:

انتى يابت عماله بلف عليكى فى الاقسام مش عارفه اجيبك
شوفى انا كتبتلك ايه أوك على ال


كاتب الرد: العنيد
الرد فى: 06/05/2009 02:52:25
الرسالة:

انا شوفت خلاص هههههههههههههههههههههههههه

اسجل حضوري


والله ماكان علي بالي // اني في يوم اهــــــــــواك


تعرفي الي جرالـــــــي // لما حـــــاولت انســـاك


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 06/05/2009 02:54:02
الرسالة:

هههههههههههههههههههههههه
ان كان انا ما شفتش يا عنوووود

رايحه اشوف

بجد حلوه والله ما كان على بالي


كاتب الرد: sandy sife
الرد فى: 06/05/2009 12:18:07
الرسالة:

صباح الخير عليكو اجمد اغنيه لكاظم

قالت قالت لكل الاصدقاء هذا الذى ما حركته اميرة بين النساء

سيستدير كخاتما في اصبعى ويشوب نارا لو راى شخصا معى

سترونه بيدي اضعف من ضعيف وترونه ما بين اقدامى كاوراق الخريف

يا مــــــســــتبـــدة

انتى التى انتى التى اسميتها تاج النساء اقسى على قلبى

اقسى على قلبى ومزقيه لو اساء

يا مــــــســــتبدة

الويل لى الويل لى يا مستبدة الويل لي من خنجرا طعن المودة

الويل لى كم نمت مخدوعا على تلك المخدة الويل لى من فجر يوما

ليتنى ما عشت بعده الويل لى يا مستبدة

انى اعانى انى اموت انى حطام حشاكى عمرى ان افكر بنتقام

انى لكى قلبا وحبا واحترام

انى اعانى انى اموت انى حطام حشاكى عمرى ان افكر بنتقام

انى لكى قلبا وحبا واحترااااااااام

صبرا يا عمرى لم ترى دمعا يسيل ستريا معنا الصبر في جسدى

النحيل فتفرجى هذا المساء رقصى الجميل


كاتب الرد: بيـرو
الرد فى: 06/05/2009 20:33:23
الرسالة:

خلاص بقى بيتكلم .. يرحم زمن السكوت... كبر قوام واتعلم .. وخلاص طلعله صوت ..

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..


خدعنا واحدة واحدة ..و جرحنا مرة واحدة .. واتعلم فوق يطير ..

خلاص بقى بيتكلم .. يرحم زمن السكوت... كبر قوام واتعلم .. وخلاص طلعله

صوت ..

لو يفتكر زمان .. آآآه زمان آآه كان هو ايه .. كان عايش بين ايدينا وحنينين عليه

لو يفتكر زمان .. آآآه زمان آآه كان هو ايه .. كان عايش بين ايدينا وحنينين عليه

ده كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..

غلطة وعدت خلاص .. آآآه خلاص .. آآه هنعمل ايه مش كل الناس بريئة .. في الدنيا فيه وفيه


كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

خدعنا واحدة واحدة ..و جرحنا مرة واحدة .. واتعلم فوق يطير ..

خلاص بقى بيتكلم .. يرحم زمن السكوت... كبر قوام واتعلم .. وخلاص طلعله صوت ..

ده كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده خدعنا سنين كتير ..

كان طيب .. كان حنين .. اتاريه كداب كبير .. مش زي ما كان مبين .. ده


كاتب الرد: العنيد
الرد فى: 06/05/2009 20:42:20
الرسالة:

الله الله الله الله عطمه علي عظمه ياست ههههههههه

انا مش هغني بقا عشان كده هقطع علي الصوت الي زي القمر ده *9


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 07/05/2009 01:16:31
الرسالة:

يقولوا الناس انك خنت عهدى

ولم تحفظ هوايا ولم تصنى


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 05:38:25
الرسالة:

يا صباح الخير يالى معانا

يالى معانا

الكروان غنى وصحانا

وصحانا

تراررراتراررر


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 05:40:43
الرسالة:

هههههههههههه

فات الميعاد --------- وبقينا بعاد بعاد بعاد

صباح الجمال


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 05:43:29
الرسالة:

هههههههههههههههههه

تخنوه وعمرو ما خنكم ولا اشتكا منكم

صباح الفل يا محمد


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 05:45:37
الرسالة:

تخنوه اممممممممممم

ههههههههه

مكسوفه مكسوفه منك مش قادره مش قادره اقولك اني بحبك مكسوفه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 05:47:28
الرسالة:

يا دبلة الخطوبه عقبالنا كلنا

ونبنى طوبى طوبه


ونبطح بعضنا



كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 05:50:49
الرسالة:

ههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
ههههههههههه

اوئا ئئا اوئا ئيه
افهميها بقا

نبطح بعضنا ال

اسطبحنا واسطبح الملك لله


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 05:53:19
الرسالة:

الا انا مابجيش انا بالسكه دى


مش عايز ازعلك

وانسى تانى اندهلك


ودماغك خليها تكلك

بأفكارك ايلى مخلياكى

كده مش على بعضك

............................


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 05:56:39
الرسالة:


ههههههههههههه

ودماغك خليها بقا تاكلك

--------------------------

ادحرج واجري يا رمان --- وتعالي علي حجري يا رمان
انا حجري حنين يا رمان يخدك ويميل هههههههههه

كنت بسمعها في افراح الفلحين


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 05:58:25
الرسالة:

ههههههههههههههههه


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 06:02:11
الرسالة:

هههههههههههه

لافيني الاغنيه هي فين

فين الاغنيه يا استاذه يا بتاعة المدارس انتي يا ابله

ايه اللي خلاكي تنسي تكتبي الاغنيه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 06:11:23
الرسالة:

يا طير ياغريب يامتغرب

ياغربتى سبينى اروح

هههههههههههههههههه

هانغص عليك عشتك ههههههههه


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 06:14:27
الرسالة:


انا بقول اخدها من قصيرها وانام

بتفكريني بابن عمي لما يقعد جنبي بيبقي ناقص اقلعله هدومي من كتر النكد

ههههههههههه

سبني وراح يا هوا زكلي جراح يا هوا


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 06:18:44
الرسالة:

هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ههههههه

خلاص هافرفشك

عنيه بتضحك وقلبى بيييبكى


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 06:21:43
الرسالة:

هههههههههههه

هريدي حوش صاحبك عني هريدي صاجبك جنني


لا فعلا ربنا يكون في عون اللي قاعد معاكي


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 06:23:19
الرسالة:

مش كنت هاتنام

نام يا جميل نام واذبحلك

جوزين حمام


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 06:26:00
الرسالة:

تصبحي علي خير


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 06:32:53
الرسالة:

وانت من أهله

بااااااااااااااااااى


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 06:34:59
الرسالة:

خلاص بقا

راح النوم من عيني


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 06:49:54
الرسالة:

ان راح منك ياعين هايروح من توتا فين

ههههههههههههههههههه


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 06:53:19
الرسالة:

ههههههههههههه

صدقي ان انا مليش في الغاني غير ام كلثوم
بس الوحيده اللي ببقا حافظلها


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 06:54:26
الرسالة:

لا حوش الواد حافظ أوى

الله يرحم هجرتك مش عارف الباقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 08/05/2009 06:56:27
الرسالة:

ههههههههههههههه

انتي مش بتنسي حاجه خالص

اه ياني منك


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 08/05/2009 07:03:34
الرسالة:

ههههههههههه لا قلبى اسود

هو انا انسى لما قلبك راح وخانى
ولا لما عنيك بعونى
ولايوم ماكسرت قلبى
والدموع جرحت عيونى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 10/05/2009 13:07:05
الرسالة:


افتكرتك لما مسكت ايدى صورتك
افتكرتك وافتكرت ازاى خسرتك
فكرت ازاى احنا بعدنا ومين اللى اختار
فكرت ازاى انا كملت لوحدى المشوار
وازاى ايامنا وقفت قدامنا
مسبتش الدنيا لاحلامنا اى اختيار
كان اصعب شىء عليا تسيب ايدك ايديه
واشوفك وانت جنبى وبتضيع قدام عينيه
مشوار كان صعب وانا مشيته معاك مالبدايه
مرجعتش منه الا بجرحى وصورتك معايا
وياريتنا انا وانت اللى كتبنا بايدنا النهايه
فكرت ازاى احنا بعدنا ومين اللى اختار
فكرت ازاى انا كملت لوحدى المشوار
وازاى ايامنا وقفت قدامنا
مسبتش الدنيا لاحلامنا اى اختيار
ايام عدت علينا وكتير فى الليل بكينا
والعمر بيجرى واحنا بندارى دموع عنينا
جرحتنا الدنيا وكان لازم بالجرح نرضى
عايشين بعذابنا وبدموعنا لحد النهرده
راضيين بحياتنا ومكتوبنا وحكم الزمان ده
فكرت ازاى احنا بعدنا ومين اللى اختار
فكرت ازاى انا كملت لوحدى المشوار
وازاى ايامنا وقفت قدامنا
مسبتش الدنيا لاحلامنا اى اختيار


وكفايه لحسن قربت اعيط

مشكووووووووووووووووووووره توته على الموضوع وتقبلي مروري



كاتب الرد: حماده السفاح
الرد فى: 10/05/2009 18:01:48
الرسالة:

علمناك الحب وقلبك حب علينا
علمناك الهوا ولعبت بناره بينا
وادي اخر الشوق وعذابه
وادي اللي عملنا حسابه
اول ما اتعلم قلبك اتعلم يجرح فينا

ضاعت من عمري ليالي

ليله عذاب ......ليله عتاب وعيوني تقولي نصيبنا

وكل ما يجي في بالي....اقسى عليك واجرح فيك يجي قلبي يقول ده حبيبنا

ياريتني ما طوعت قلبي
يارتني ما مشيت وراه

يارتني مابايدي بعته

ليه ظالم هيبيع هواه

نسيت ان عمر الخاين ماهيصفا الهوا جواه


ومشكوووووووووووورة اختي توتا وتقبلي مروري


عااشق ويلااااااااااااااااااااااااه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 11/05/2009 02:09:33
الرسالة:

مريومتى


ربنا يسعدك دوما وماتدمعى على غالى



كاتب الرد: totanor
الرد فى: 11/05/2009 02:13:02
الرسالة:

حماده شكرا ليك ياقمر


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 11/05/2009 02:13:30
الرسالة:

دخيلك يا أمى مادرى شو بينى


اتركينى لهمى


زهقانى الدني


كاتب الرد: LOLO.NOW
الرد فى: 11/05/2009 03:43:48
الرسالة:

توتا بحييكي علي موضوعك
انا بجد فعلا بسمع دايما الأغاني اللي بتعبر عن حالتي

كرهني فيك
وصلت لدرجة اني بحبك اكتر من نفسي
علشان حبك باجي حبيبي كتير علي نفسي
لو حبي دة مأثرش فيك
لو حبي دة بيهون عليك
علمني اني مكونش ليك بالله عليك كرهني فيك

انت تعبت كتير علشان ترميني فحبك
وأنا حبيتك ومفكرتش قبل ما حبك
لية دلوقت مفيش ولا حاجة فقلبك
اعمل حاجة قولي بحبك قوللي كرهتك
مش هستحمل اكون ليك وانا مش ليك

لو حبي دة مأثرش فيك
لو حبي دة بيهون عليك
علمني اني مكونش ليك بالله عليك كرهني فيك


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 11/05/2009 17:49:19
الرسالة:

لولو تسلمى ياقمر

انا كمان بسمع الاغانى حسب مودى

لو حلو بسمع اغانى حب وحاجات حلوه

لو حزن وده الغالب بسمع اغانى كئيبه كأبه ماتتوصفش

هههههههههههههههه

يسلموووووووووووو اختك توتانور


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 13/05/2009 13:21:09
الرسالة:

هههههههههه

حزن وده دايما

ابعد يا شيطان ابعد شيطان
ههههههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 13/05/2009 17:51:17
الرسالة:

انت بتصرفنى يامحمد


هههههههههههههههه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 13/05/2009 18:27:17
الرسالة:


مسااااااااااء الورد توتانور لعبه جميله بجد تسلم ايدك



مشتاقه ليك حبيبي يأغلي من حبيبي

حيكون الدمع بختي والجرح من نصيبي

لكن صعبان عليا مابقاش في حد ليا

الدنيا ضلمه بعدك والحزن هد فيا

وداع يامائة خسارة ..المر زاد مرارة

وفي نار بتقيض بقلبي .. وبتلف الدنيا بيا


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 13/05/2009 20:11:34
الرسالة:

ههههههههههه

لا والله بس مش بحب الحزن خالص

بكروشو اول ما يجي جنبي بديلوا بالجزمه

ههههههههههههه

تسلمي يا توتا


كاتب الرد: العنيد
الرد فى: 13/05/2009 21:23:45
الرسالة:

مود عادي


كاتب الرد: lylo
الرد فى: 14/05/2009 01:08:25
الرسالة:

اغنية قمر الزمان ....


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 15/05/2009 05:07:26
الرسالة:

تسلم يا علاء

بس ايه ياعم الرومانسيه دى

ربنا يسعدك دايما


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 15/05/2009 05:10:52
الرسالة:

والله يازمن لا بأدينا زرعنا الشوق

ولا ....... يازمن


الاغنيه دى بمنسبه انى كنت من شويه متقمصه دور سيده فى فيلم نحن لانزرع الشوك


كاتب الرد: LOLO.NOW
الرد فى: 15/05/2009 05:12:50
الرسالة:

سلامتك يا توتا وأنا بضم صوتي لصوتك

بسبب المادة المنيلة اللي عندي أمتحان فيها وحاسة اني مقهورة من الكتاب

ومحتااااااااااسة


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 15/05/2009 05:27:14
الرسالة:

انتى بتذكرى انا كنت بنضف البيت كنت فى دور خدامه

انتى كنتى فى دور بنت سيدى ايلى بتذاكر علشان الامتحان صح

هههههههههههههههههههههههههه

ربنا معاكى ويوفقك آمين


كاتب الرد: سما القاهره
الرد فى: 15/05/2009 07:18:09
الرسالة:

يا صباح الخير يا الي معنا يالي معانا الكروان غني وصحانا يالي معانا .................
تسلمي يا توتا علي اللعبه الحلوه دي الي خرجت ما في اعماق الاعضاء من رومانسيه مكبوته ههههههههههههه.


كاتب الرد: همسات الحب
الرد فى: 15/05/2009 11:27:29
الرسالة:

مش كل حب بينتهي يبقي انتهت بعده الحياه


كاتب الرد: دموع قلبى
الرد فى: 15/05/2009 12:20:04
الرسالة:

اغيب اغيب واسأل عليه عايش ازاى وبيعمل ايه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 16/05/2009 03:34:37
الرسالة:

مش كل حب بينتهى تبقى انتهت بعده الحياه

ولا كل قلب بيتجرح بيقضى عمره فى نار وااااااه


كل ايلى عدى بيتنسى ويفوت اوام ويضيع صداه

ده القلب فيه جرح و دواه________________________

مبقتش بغرق فى البكاء على اى شىء سبنى وراح

مبقتش اخاف لا من زمن ولا من طريق ولا من جراح

_______________________

كل الدموع كل الجراح مسيرها تأخد وقتها

هابدء حياتى من جديد وكأن عمرى ما عشتها______________________

مين دا ايلى يرضى بغربته لو قابلته سكته رجوع

مين دا ايلى ينسى فرحته دى الفرحه بتنسى الدموع

والجرح صعب فى أوله والليل طويل والشوق هوان

بس النهار لازم يبان


كاتب الرد: همسات الحب
الرد فى: 16/05/2009 11:38:45
الرسالة:

والله ياتوتا الاغنيه دي بعضشقها


ارجعلي انا قلبي معاك مش قادر انسي هواك

ياروح الروح


كاتب الرد: جوايا حزن والم
الرد فى: 16/05/2009 15:41:43
الرسالة:

مش قادر اغانى *9


كاتب الرد: sandy sife
الرد فى: 16/05/2009 16:55:25
الرسالة:

مبيسالش عليا ابدا ولا بتشوفوا عنيا ابدا

مبيسالش ..... مبيسالش عليا ابدا


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 16/05/2009 16:59:28
الرسالة:

يا ما ستنيتوا ومسالش عليا ابدا

هههههههههههه مش فاكر بقيت الاغنيه


كاتب الرد: sandy sife
الرد فى: 16/05/2009 17:08:27
الرسالة:

هههههههههه

اديك فاكرتنى انا فعلا كنت نسيت


كاتب الرد: بيـرو
الرد فى: 17/05/2009 00:17:10
الرسالة:

شايفك مصدق نفسك وبتعاتبنى وبتحاسبنى وعايشلى دور انك زعلان

وكمااااان ليك عين بتبكى للناس بتشكى

ماكفاية بقى دا انت الغلطان

لو ناسى تعالى وانا افكرك بجرحى ..

وازاى عشت معاك بتحمل وازاى كنت بضحى

كنت اكمل وانا صابر وانت جنيت عليا

انت غلطة غلطها قلبى وبيدفع تمنها

مش هعيد وازيد ماخلصت واتقفلت بييبانها ..

قصره يعنى كنت شارى وانت غدرت بيا

سيبك من اللى فى بالك وروح لحالك ..

مالى ومالك

ارحمنى دا اانا صدقت نسيت ..

ومفيش شئ تاخده منى ودا غصب عنى على كل حال انت اللى بديت


احم احم من روائع حماده هلال حبيبى


كاتب الرد: علــى ويكا
الرد فى: 17/05/2009 00:43:17
الرسالة:

محمد نبينا فخر لينا


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 18/05/2009 01:30:59
الرسالة:

اتخنقت كان حلم بيموتنى ببطء


خلانى فقدت النطق

احبط واتخبط

اتخنقت

وطلعت كنت بضيع وقت

كان حلم وهمى وانا صدقت للاسف صدقت

_____________________

انا موصلتش لحاجه من ايلى حلمت بيه

سوء اختيار ده ولا سذاجه ولا ايه

رجعت للصفر من مكان مبدأت


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 18/05/2009 04:49:41
الرسالة:


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 18/05/2009 10:51:22
الرسالة:

هههههههههههه

توتا هي دي اغنيه


كاتب الرد: دموع قلبى
الرد فى: 18/05/2009 16:27:37
الرسالة:

على بالى ولا انت دارى بـ اللى جرالى


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 18/05/2009 18:11:12
الرسالة:

يامحمد بقول اتخنقت وخلاص هاعيط

وانت بتضحك!!!!!!!!!

اه اغنيه بتاعت محمد محيى

اغنيه

الراجل ده هايجننى


دى منى ليك


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 18/05/2009 18:47:37
الرسالة:

هههههههههههههه

اغنيه جواز عتريس من فؤاده باطل با طل

دي مني ليكي بس انا مش حافظ الاغنيه

اتمني تغيري الاغنيه دي عشان حزيني وانا بحب

الرقص والفرح

بغيظك
ههههههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 19/05/2009 02:22:01
الرسالة:

ياسيدى ربنا يسعدك دايما ياجميل


اشغلك اركب الحنطور ههههههههههههه


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 19/05/2009 02:24:06
الرسالة:

هههههههههههههههههههههههه
انا هلا عم بسمع فيروز
سلملي عليه وقله اني بسلم عليه
بوسلي عينيه وقله اني ببوس عينيه


كاتب الرد: LOLO.NOW
الرد فى: 19/05/2009 03:15:34
الرسالة:

الوحدة بتقتلني ولا حد بيسئلني انت عامل اية
مجروح........مين جرحك
تعبان.........مين تعبك
وحبايبك ناسينك لية
لا قريب ولا صاحب يسمعني ولا حضن حبيبي بقي يساعني
مش قادر اتحمل وأصبر وأنا كل الناس بتودعني
ببكي ولا فيه ايد تتمد
تمسح دمعتي من عالخد
لية كل مالفرح يجيني فدقيقة الاقية ينهد
الوحدة بتقتلني


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 20/05/2009 01:26:13
الرسالة:

ضاعت خلاص كل الفرص


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 02:05:21
الرسالة:

عندى حالة ملل

بفقد فيها الامل


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 02:26:39
الرسالة:

هههههههههه

من امتي كنتي معندكيش امل


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 02:30:59
الرسالة:

اموت واعرف ايه ايلى بيضحكك؟؟؟؟؟

بتضحكنى وانا فاقده الامل ههههههههه


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 02:34:26
الرسالة:

ههههههههه

عيش ايامك عيش لياليك

وههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 02:39:33
الرسالة:

السح ادح امبو


حلو كده يا محمد؟


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 02:41:34
الرسالة:

هههههههههههه

بوسي كات بوسي كات

بوسي كات دمها شربات

ههههههههههه

عبد الباسط حموده يرحب بكم


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 02:47:04
الرسالة:

خلصت فيك كل الكلام


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 02:49:19
الرسالة:

ايه الكلام خلص

انتي فين والحب فين انت لو حبيت يومين

السؤال هنا

ليه ام كلثوم قالت يومين بد كده ايه اللي بيجرا


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 02:51:19
الرسالة:

بعيد عنك واحد ما يتخيرش عنك شلها

جتلها جلطه وماتت


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 02:56:14
الرسالة:

هههههههههه

الله يكرمك انا اشل

طب ليه دا انا غولبان

غالبه وتعبانه والنبي مقدرش اقوله والنبي

ههههههههههه


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 22/05/2009 03:38:57
الرسالة:

بجد انا مخنوقه جدا

كل ما اشوف عمري جري بيا بخاف

كل ما اتدبل وردتى فيا بخاف


حتى في كلامى حتى في غنايا

بتبان الامى بيبان بكايا

حتى لما بفرح بخاف

لا تموت الفرحه من الدنيا الجرحه


بخاف لا الضحكه الحلوة تبقى جناين احزان طرحه


بخاف


من توهت زمنى لا يرخص تمنى بخاف لا تضيع


احلامى اللي شيفها عروسه بطرحه

دايما بحس انى انا وحدانى


مركب مابترساش في موانى


رحال بيدور على البر


اضحك وانا بين نفسي وبينى حزن العالم كله ملاينى


غنوة جميله بتنزف مر


حتى في عذابي


حتى في لهيبي اقرب صحابي كان مين داري بي


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 03:43:20
الرسالة:


مالكم اليوم يا بنات

كلكم مخنوقين ليه وحزانا ليه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 04:16:35
الرسالة:

الحمد لله لقيت حد على نفس اللاين

قولى يا مريومتى قولى



كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 04:20:42
الرسالة:

ههههههههههه

انا عارف انك ما هتصدقي تقولي كانت بتندهلك


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 04:29:18
الرسالة:

ههههههههههههههه

معلش اصل الرجاله مشاعرهم جامده مش بيحسوا بالبنات خالص


وتندم ليه لما تكون قدامك جنه وماتشوفهاش(انا يعنى)ههههههههه


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 22/05/2009 04:33:49
الرسالة:

اتمخطري يا حلوه يا زينه

فرح بقا عقبالك


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 22/05/2009 04:37:54
الرسالة:

يعنى ايه الفرح ايلى طلع الفجر ده

كنت ناسى هههههههههههههه


وانتى ماشالله ياعروسه عليكى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 23/05/2009 03:52:44
الرسالة:


مشتاقه ليك حبيبي

يا اغلى من حبيبي

هيكون الدمع بختي والجرح من نصيبي

لكن صعبان عليا مبقاش في حد ليا


الدنيا ضلمه بعدك والحزن هد فيا


وداع يا مييت خساره المر زاد مراره


في نار بتئيد في قلبي وتلف الدنيا بيا


مشتاقه ليك حبيبي يا اغلى من حبيبي


هيكون الدمع بختى والجررح من نصيبي



كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 23/05/2009 07:58:19
الرسالة:



الابتسامه والفرح والحب غايب

........ارجع تعال


هي الحياه تبقى حياة من غير حبايب لا استحاله


يوم اتنين شهور وسنين لا سمعنى ولا بسمعك


ولا وجعى بيوجعك


عذاب بين الضلوع طفيت كل الشموع


كل ما احوش الدموع دمعي يقوللي لا لا


ارجع


كنت الشمس وكنت الضله والصاحب والجار

لو طليت على قلبي بيطله بتهون لي النار


والله حياتى في بعدك والله صبحت ويل ومرار


لا سمعنى ولا بسمعك ولا وجعى بيوجعك

شاغل قلبي وشاغل همى كل ليل وصباح


حبك لسه بيجري في دمى بس بيبكى جراااااح


اشكى لمين احزانى وهمى بعد ما حضنك رااااااااح

لا سمعنى ولا بسمعك


ولا وجعى بيوجعك


عذاب بين الضلوع طفيت كل الشموع


كل ما احوش الدموع دمعي يقوللي لا لا


ارجع


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 23/05/2009 12:39:04
الرسالة:


صباااااااااااااح الورد على اجمل اعضاء فى الدنيا


كلـــــــــــــــموها عنى من من بعيــــــــــد لبـــــــــــــــعيد



كلموها عنى من بعيد لبعيد
عرفوها انى لسه بحبها
وامانة حد يقولها بسأل عليها ازيها
وعاملة ايه
حد يقولها
دى ماليش حبايب بعدها
واللى بقيلى منها
هعيش عليه

وفاكر ليه ايام بتصبر بيها
وعشان ا عندى امل فيها
انساها ياقلبى انا ليه
وفاكر ليها ايام بتصبر بيها
لو مااتكمش عليها
فى ايه هتكلم فيه

ولو بقابل غيرها
لو احب جديد
بردو لسه فاكرها
وفاكر حبها
وامانة حد يقولها بسأل عليها
ازيها
وعاملة ايه

وفاكر ليه ايام بتصبر بيها
وعشان ا عندى امل فيها
انساها ياقلبى انا ليه
وفاكر ليها ايام بتصبر بيها
لو مااتكمش عليها
فى ايه هتكلم فيه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 24/05/2009 00:50:50
الرسالة:

حاضر يا علاء هاقولها

ههههههههههه تسلم ياغالى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 24/05/2009 01:12:44
الرسالة:

توتا هههههههههههههههههههههههههههه


طيب النهارده انا كئيبه ومش اعرف اغنيه عن الكابه حد يغنى بدالي بقى


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 24/05/2009 01:18:46
الرسالة:

بس كده غالى والطلب رخيص

خدى عندك


قالى الوداع وهاقولوا ايه

هو الوداع يتقال فيه ايه

حبيته ليه

واختارته ليه

كان قلبى ليه وقلبه مش ليه

حسيييييييييييت انى لقيييييييييييت

حلم السنين وصحيت فجأه بقيت من المجروحين


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 24/05/2009 03:08:16
الرسالة:

الله عليكى يا توتا

حاسه بيا انتى


كاتب الرد: lovely eagle
الرد فى: 24/05/2009 03:24:16
الرسالة:

توتا منوره انتى و مريومتى

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الليله احساسى غريب

عاشق و انا مالى حبيب

حبيت كل الناس تركونى

حبيت كل احبابى باعونى

قلت احب الحب احسن

قلت احب الحب افضل

لا احب و ادوب و لا بعد اليوم احزن

الليله احساسى غريب

عاشق و انا مالى حبيب

الليله الليله الليله

الليله غير شعورى غير اشواقى غير

حتى الامانى غير

صدرى سما و احساسى طير

بس طيفك ما تركنى

ظل ساكن وسط جفنى

كان يذكر و انت ناسى

كان طيب و انت قاسى

انت وينك انت وينك انت وينك انت وينك

كان هذا الفرق ما بينى و بينك

اه جيت لى تشكى الزمن

وجيتك اريد ادفى

القيت فى قلبى وطن

و القيت بك منفى

الليله الليـــــــــــله

الليله احساسى غريب

عاشق وانا مالى حبيب

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تحياتى لكم جميعا حبايبى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 24/05/2009 07:31:06
الرسالة:

لفلي صباحك عسل


لا تخلينى لا تخلينى اااه لو تدري


بعذابي ما تخلينى


بدونك لما انا اضحك اصيح


بدونك لما انا امشي اطيح

اهون عليك اهون عليك


يا حبيبي انا اهون عليك


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 24/05/2009 11:36:56
الرسالة:

صبااااااااااح الورد يا توتانور وصباح الياسمين على اجمل اعضاء



ريحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالك روحـــــــــــــــــــــــــــــــــي


ريحالك روحي
ريحالك روحي يا دوى الجروح
غربة الايام وانا مش وياك ومليش احلام غير حلمي معاك
لو ترجع ليا وتنادي عليا
انا استناك
منى عيني في لقاك ومعاك وروحي بتروح حبيبي
انا بناديك وانا ليلي نهاري حبيبي سيبني فنار
انا روحي فيك وليالي يا غالي وادوب واحتار
منى عيني تناديني انا تداويني انا وبروووح
يا ناسيني ولا يوم بنساك وانا عشقاك حبيبي
وحياتي بلقيها وياك يا حبيبي يا احن حبيب


كاتب الرد: sandy sife
الرد فى: 24/05/2009 13:09:00
الرسالة:

مااريد تشيل همى او تجرينى في حنينى
بس اريد تحس بيه تحس بيه
مو حرام انا ما افكر الابيك قلبى مثل النار ياغالى عليك
وانت ما اقسك مو فارق معاك مو فارق معاك مو حرام حرام
مين يقول الموت بس مرة ويفوت لوتحب تشوف كم مرة تموت
وانت ما اقواك مو فارق معاك مو فارق معاك


كاتب الرد: medoالمصرى
الرد فى: 24/05/2009 14:16:13
الرسالة:

تسلمى اختى الغاليه totanor
على الفاكره الجامده ديه

والاغنيه ديه معلقه معايا قوى
حاسس انها بتوصف حال الوضع فى مصر
بلا بلا بلا بلا
طراطير طراطير طراطير
نايمين نايمين نايمين
فايقين او مش فايقين
والله ما فرقتش كتير
زاممير زاممير زاممير
ما بنسمعش لبعض كتير
سامعين او مش سامعين
والله مافرقتش كتير
كلمه توديهم وكلمه تجبهم
عايشين كأن الحال عاجبهم
طول ما فى حاجه ماليه جبهم
ياترى ده اللى جيبنا لورى
ياترى ده اللى جيبنا لورى
وبلالين بالالين بالالين
منفوخين منفوخين منفوخين
طب على مين على مين على مين
والله ما فرقتش كتير
طوابير طوابير طوابير
واقفين واقفين واقفين
مستنين ايه مش عارفين
والله مافرقتش كتير


اخوكم:احمد


كاتب الرد: غاليه
الرد فى: 24/05/2009 18:20:00
الرسالة:

اغنيتك يا ميدووووووو جنان

انا هلا عم اسمع الاغنيه الي في توقيعي
علي الكوفيه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 24/05/2009 19:58:29
الرسالة:

التوبيك منور بيكى لافلى
بحب اغنيتك جدا


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 24/05/2009 20:01:50
الرسالة:

ميدو انت جبت الاغنيه دى منين هههههههههه

لا بس حلوه تسلم ياقمر


**********************

مريومتى يعنى الاغنيه جت على الجرح؟

معلش بقا ربنا يفرح قلبك

انا هاغنى

اغنيه مشوار ايلى فى فيلم تيتو هو ده وقتها
بس مش حفظاها


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 24/05/2009 22:46:19
الرسالة:

جت على الجرح ياتوتا

عايش حياتك ويش عليك مرتاح وقلبك بين ايديك


ما هو مثل حالي انا اموت من خوفي عليك


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 25/05/2009 04:17:13
الرسالة:

والنبى لانكيد العزال


ونقول ايلى ماعمروا اتقال


ياكيدنهم رارارارا

يا تعبنهم رارارارا


ياكيدنهم ياتعبينهم ياغيظنهم بالقوى يا أحنا


ههههههههههههه


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 25/05/2009 10:32:56
الرسالة:

ههههههههههههههههههههههههههه


والله العظيم يا توتا انتى عسل


وتعالى نغنى


وكعبو كعبو حبيبي وانا العبو


ههههههههههههههههههههههههه


مش حافظه الباقي


ههههههههههههههههههه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 25/05/2009 13:10:31
الرسالة:


صباااااااااااااح الورد توتانور واحلى مساء على احلى اعضاء

حــــــــــــــــــــــــــــــب امتـــــــــــــــــــــــلا ك


اتقالى عنة ياريت تحاولى تحاسبى منه
دا كتير بيوعد بس مبيوفيش بوعدة
اديتة فرصة يحبنى عرفت انة
كان ناوى نتصاحب شوية وننسى بعض

مكنش ناوى خير يوميها يا قلبى ليا
ومكنش ناوى خير من الاول معاك
يادوب دا كان بيرضى بس غروره بيا
وحبه ليا يا قلبى كان حب امتلاك

مش فاهمهه بس ازاى ولية عدت عليا
وانا غلطتى انى مشاعرى خليتنى اندفعت
لما اتعاملت معاة بطيبة وحسن نية
كانت النتيجة ان النهاردة لقيتنى ضعت


كاتب الرد: medoالمصرى
الرد فى: 25/05/2009 14:41:19
الرسالة:

هههههههههههههه
كويس ان الاغنيه عجبتك يا غاليه
وعلى فكره الاغنيه اللى بتوقيعك جميله جدااااااااا

توتا نور الاغنيه ديه بيغنيها محمود العسيلى
وده اللينك بتعها للعاوز يسمعها

http://www.sm3na.com/song29009.html

اما اغنيه اليوم

فهى لحماده هلال
ياليل يا عينى يالليل يا ليل
ياليل يا عينى يالليل يا ليل
ناس عيشتها ارتاحت
وناس ريحتها فاحت
وناس بنت وعلت
وناس فى الزحمه تاهت

ناس بتسهر كل يوم
وناس تقضى عشاها نوم
وناس بتطلع فى العلالى
وناس بتطلع من الهضوم
ناس طايره فوق البساط
وناس عايشه حيتها اقساط
وناس لابسه حرير فى حرير
وناس نايمه على البلاط

انا لاعايز قصر ولا براح
انا عايز اقف فى طبور مرتاح
واجيب عيشى واروح بيتى
وانام وانا ضميرى مرتاح
ولا عاوز اشربها معدنيه
كفايه عليا من الحنفيه
يا خوفى ليقطعهوها عليا
وافضل انادى واقول يا ميااااااااا



اخوكم :احمد


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 25/05/2009 15:38:40
الرسالة:

اذا كنت انا يامريومتى مش حفظاها انتى جبتيها منين يابنتى ههههههههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 25/05/2009 15:40:57
الرسالة:

تسلم ميدو


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 25/05/2009 17:38:02
الرسالة:


مسااااااااااااااااااء الورد توتانور يا عسل

روح

بعد الي انت قلتلو عايزني اقولك ايه فراق بفراق حبيبي


وايه هندم عليه روح روح كفاية جروح ياروح مبعدك روح


انتهينا خلاص ايه الي هبكي عليه ولا هندم ليه انتهينا خلاص


ايه الي ابكي عليه ولا هندم ليه انتهينا خـــــــــــــــــلاص


تنسى ولا تحن ليه مش هتفرق هي هي منت كنت زمان معايا


والنهاردة بقت عليا ياروح مبعدك روح خلاص ولا هندم ليه خلااص


روح روح كفاية جروح ياروح مبعدك روج انتهينا خلاص ايه الي هنبكي

عليه ولا هندم ليه انتهينا خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاص


كاتب الرد: جوايا حزن والم
الرد فى: 25/05/2009 18:19:58
الرسالة:

صمت لوغة العظماء *9


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 26/05/2009 00:32:47
الرسالة:

خلاص مسافر مسافر مسافر يمكن الاقى الراحه فى غربيتى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 26/05/2009 03:01:18
الرسالة:

خليك هنا خليك بلاش تسافر

بتقول يومين وتغيب سنه بلاش تسافر

ههههههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 26/05/2009 04:11:54
الرسالة:

هههههههههههههه

لا غصب عنى هسافر هسافر هسافر

بس ان كان بعدى شىء متقدر هاخدك معايا

هاخدك معايا من غير ما أفكر هاخدك معايا

ههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 26/05/2009 04:55:57
الرسالة:

وانا قلت خليك هنا خليك وبلاش تسافر بدل ما اضربك

ههههههههههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: abo treak
الرد فى: 26/05/2009 05:34:35
الرسالة:

وانا مالى عاوز اسافر ممكن تيجى تسافرى معايا متخفيش مش هطوله


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 26/05/2009 05:40:44
الرسالة:

وائل

هتاخد مين با الضبط

ههههههههههههههههههههههههه

وفين الاغنيه


كاتب الرد: abo treak
الرد فى: 26/05/2009 05:46:19
الرسالة:

اخدكم انتم الاتنين واللى يبوظ ارميه فى الطريق


والاغنيه يا مسافر وحدك خدنى وياك ريدك والنبى ريدك


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 26/05/2009 07:45:36
الرسالة:

ال ارميه ال وربنا اعورك


هههههههههههههههههههههه


اغنيتى بقى يا سيدى بتقول


زكى يا زكى يا زكى

زكى يا زكى


حد يكمل ههههههههههههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 26/05/2009 11:05:33
الرسالة:


صباااااااااااااااح الورد يا توتانور واحلى صباح لاحلى اعضاء


ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــابنى وراح


سابنى وراح ياهوى كلى جراح من الهوى

سبنى تعبت وهو ارتاح ارتاح يا هوى كان

لى حبيب بسعدة لية يا نصيب تبعدة قالى

هيرجع تانى فى يوم ومجاش ياهوى لا

يادموع ارجعى خبى علية واخدعى اوعى


يشوفك نازلة اهات من ظلم الهوى

سابنى وراح ياهوى كلى جراح من الهوى


سبنى تعبت وهو ارتاح ارتاح يا هوى


انسى انسى قلبة انسى حبة انسى اية

ولا اية ينسى حضن عمرة اللى عمرة

مقالة انت نستنى لية قلبى خلاص ودعة


احلى غرام ضيعة سبنى فى غربة ونار


وعذاب عذاب الهوى لا يادموع ارجعى خبى


علية واخدعى اوعى يشوفك نازلة

اهات من ظلم الهوى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 26/05/2009 12:19:54
الرسالة:

صباح الورد يا علاء مع انك مقلتش صباح الخير يا مريم

بس مش مهم

هههههههههههههههههههههههههههه



كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 26/05/2009 12:26:26
الرسالة:


انا هعمل اللي يريحك واخرج من حياتك


واذا وجودى يجرحك انا همشي من قصادك

سلام يا اغلى حبيبي سلام يا احلى حبيبي


كان نفسي اعيش معاك لكن مفيش نصيب


انا عمري مانسيتك صدقنى حبيتك


بقى يعنى دا جزاتى بعتنى لما اشتريتك

دور على اللي يصونك وخلي بالك من نفسك


وزي ما انا كنت بصونك حاول حبيبي تصون نفسك

سلام يا اغلى حبيبي


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 26/05/2009 12:32:49
الرسالة:

يا خبر ابيض صباح الورد والقشطه والعسل والفل يا احلى مريم


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 26/05/2009 12:45:40
الرسالة:


انت فاكر انى هضيع مش هعيش ولا يوم من بعدك

الحياة لو واقفة عليك يبقى ليه عيشتها من قبلك

على كل جرح جرحتهولى بقول ياحبيبى شكرا

وقت الخداع مطلش بيا كان قليل جدا

هفكرك لما الندم هيغيرك انى ممتش يوم فى بعدك

انا ليه جيت على نفسى عشان كنت بحبك

عيشت سنينى مجروح كان لازم يخرج حبك من دمى ولو هتعب زى حلاوة الروح

لو روحى معاك لا تخاف ولاتستغرب حتى الروح بتروح

على كل جرح جرحتهولى بقول ياحبيبى شكرا


كاتب الرد: سهـــر
الرد فى: 26/05/2009 12:53:03
الرسالة:

لحقت إزاي

لحقت إزاي
تحب جديد وتعترف بوحدة تانية
بجد إزاي
ده اسلوب غدر مختلف ومخدش ثانية

قادر تعمل ده كله إزاي وفين وإمتى؟
مش اللي كان معايا امبارح هو انته؟

حبيتني في قد ايه؟
ونسيتني في قد ايه؟
من غير تعب وجراح
م تقول عشان ارتاح
وقول عشان انساك
واخلص من اللي انا فيهٌ

كده ح تخليني
اكره إحساسي بطيبتي لما كنت واثقة
واغمض عيني
واتاريني ياعيني كنت فاكرة نفسي إني ازكى

خلاص متقولشي اسف.. ح يفيد اسفك بإيه
سؤال واحد.... ياريتك بس تجاوب عليه

حبيتني في قد ايه؟
ونسيتني في قد ايه؟
من غير تعب وجراح
م تقول عشان ارتاح
وقول عشان انساك
واخلص من اللي انا فيه

ٍِآآآآآآآآآآآه لحقت إزاي


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 26/05/2009 13:23:50
الرسالة:

بعد ايه بقى خلاص انا هعيط


هههههههههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 26/05/2009 23:53:01
الرسالة:

قولوا لعين الشمس ما تحماشى

احسن توتا القمر صابح ماشى


ههههههههههههههههههههههههههه

مساء الورد علاء يا سكر

واحلى مساء لحبيبتى مريومتى


كاتب الرد: abo treak
الرد فى: 27/05/2009 00:13:45
الرسالة:

ذكى يا ذكى فين وائل يا ذكى انا عاوز وائل يا غبى


كاتب الرد: abo treak
الرد فى: 27/05/2009 03:59:56
الرسالة:

فى اعنيه انا بحبه
دار يا دار راحوا فين حبايب الدار داريا دار يادار فين فين حبايب الدار


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 27/05/2009 04:13:29
الرسالة:

وائل على فكره انا بحب الاغنيه دي جدا بتاعت وديع الصافى


كاتب الرد: abo treak
الرد فى: 27/05/2009 04:43:22
الرسالة:

طيب كويس انك بتحبى نفس الاغنيه انا عارف ليه بتحبيها
على فكره انا عندى نفس ظروفك بس مش اوى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 27/05/2009 13:28:11
الرسالة:

ماشي يا عسل



كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 27/05/2009 13:33:58
الرسالة:

من يوم بعدك وانا قلبي مكسور وحزين


محتار مش عارف الدنيا وخدانى لفين


صعبان على قلبي فراقك


طيب اعمل ايه


جوايا حنين عشانك ازاي ادريه


طمنى عليك قوووول فين القيك

مشتاق لعنيك وموووت من شوقي اليك

وازاي انا اعيش لو مش ويااااااااك

مش قادر انساك


كاتب الرد: katret el nada
الرد فى: 27/05/2009 13:44:10
الرسالة:

كل واحد عنده سر جوه منه ومدارية

فيه حقيقة ومداريها عن اقرب الناس ليه

وانت اقرب حد ليا ياحبيبى لو عليا

كنت اقول بس خايف ايوة خايف واعمل ايه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 28/05/2009 00:09:34
الرسالة:

هاتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت بصيت

وشوفت نفسك فى المرايا بكيت

جواك سؤال تصرخ تقول انا مين

انا زى ما انا ولا اتقسمت اتنين


كاتب الرد: lovely eagle
الرد فى: 28/05/2009 00:24:59
الرسالة:

مــــــــــــــــــــــاتت بمحراب عينيكى ابتهالاتى

مــــــــــــــــــــــاتت بمحرابى عينيكى ابتهالاتى

و استسلمت لرياح الياس غاياتى

*****************************

عانيت عانيت

عانيت عانيت

لا حزن ابوح به و لستى تدرين شيئا عن معاناتى

امشى و اضحك يا ليلى مكابرة على اخبى عن الناس احتضاراتى

لا الناس تعرف ما امرى فتعذرنى و لا سبيل لديهم فى مواساتى

يرسوا بجفنيا حرمان يمص دمى


كاتب الرد: علــى ويكا
الرد فى: 28/05/2009 02:48:46
الرسالة:

اولا ارحب بعودة الاخن الغاليه الندى قطرات
انا باستناك انا


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 28/05/2009 18:04:54
الرسالة:

مصر هى امى نيلها هو دمى

شمسها فى سمارى شكلها فى ملامحى حتى لو قمحى لو خيرك يامصر مصر مصر

ماتلقيش مثيلها ست كل عصر ........


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 28/05/2009 18:08:10
الرسالة:


متقوليش امي هي مصر

ههههههههههههه

امي نايمه جوا ههههه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 28/05/2009 18:13:03
الرسالة:

بتوحشني


بتوحشــني وأنا وياك .. بتوحشــني وكل يوم بشوفه معاك

بيوحشــني وكل ثانيه مش وياك

بتدبحني .. وكل ليله بعيشها معاك

تفرحني تخوفني وتجرحني وأخاف بكره يفوت عمري

وأنا لسى بتوحشــني

يتوعدني آه مفيش بكره .. مفيش بعدوه .. مفيش ولا لحظه من غيرك

وترجع تاني تتأخر وتوحشــني .. واعمل إيه اعمل إيه مليش غيرك بيوحشــني

بترسملي حجات أكتر.. وعود اكبر وألقى نفسي من غيرك

وتبنيلي أمل تاني .. وأعيش تاني أعيش بعذابي من غيرك

وأنا وياك .. بتوحشــني

وأنا وياك .. بتوحشــني وكل يوم بشوفه معاك

بيوحشــني وكل ثانيه مش وياك

بتدبحني .. وكل ليله بعيشها معاك

تفرحني تخوفني وتجرحني وأخاف بكره يفوت عمري

وأنا لسى بتوحشــني


كاتب الرد: LOLO.NOW
الرد فى: 29/05/2009 00:06:58
الرسالة:

سامحتك سامحتك ****سامحتك كتير
سامحتك سامحتك****بقلبي الكبير
ومش غصب عني**ولا ضعف مني
ولكن لأني بحب بضمير


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/05/2009 01:54:03
الرسالة:


قولو لعين الشمس

قولو لعين الشمس ماتحماشي احسن حبيب القلب صابح ماشي

ماشي حبيبي ماشي ماشي بكره ماشي

يا حمام يا طير قبله قوام يا حمام خلي له الشمس حرير يا حمام

ويا ناس لو غاب ياناس خلوه يبعتلي سلام

دي الآه يقولها وهو ما يدراشي وف بعده طعم الدنيا ما يحلاشي

قولوا لعين الشمس ما تحماشي

يا حنان ايام ولا حتى اشوف احلام

ايام واراي لو غاب حتفوت الايام

وياناس لو غاب يا ناس خلوه يبعتلي سلام

اه ياناس مطرح خطاويه ما تروح

قسوه بحنان قسوه وادو له الروح

دي الآه بيقولها وهو مايدراشي وف بعده طعم الدنيا مايحلاشي

قولوا لعين الشمس ما تحماشي


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 29/05/2009 01:59:15
الرسالة:

بعد بكره يامحمد

هههههههه

انا بموت فى الاغنيه دى


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/05/2009 02:08:02
الرسالة:

يوم السبت ولا الحد

حددي


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 29/05/2009 02:08:45
الرسالة:

السبت


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/05/2009 02:15:18
الرسالة:

يبقي بكره لان النهارده الجمعه

تروحي وترجعي بالف سلامه

كلها شهر ونحصلوكي

استني بقا عشان النت عندي زفت هروح اجيب الشات


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 29/05/2009 02:31:41
الرسالة:

أمانه عليك ياليل طول


وهات العمر من الاول

هههههههههه

جت بالصدفه فى حماده غزو


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/05/2009 02:34:27
الرسالة:

ههههههههههه

في اغنيه كان بيغنيها محمد هنيدي في عسكر في المعسكر

اسها ايه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 29/05/2009 02:36:03
الرسالة:

خايفه لما تسافر على البلد الغريب تنسى انك فايت فى بلدك حبيب

ونولعلك شمعه نورها مستنيك وفى عيونه دمعه

تمسحها بأديك

هههههههههههههههههه صح


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/05/2009 02:38:21
الرسالة:

ههههههههههههه

فكرك راح للنكد

هتجوز وهشيل همي والاخر نقطه في دمي

هضرب ولا حد يسمي انا وحش وميهموش وش

هههههههههه


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 29/05/2009 02:46:17
الرسالة:

ههههههههههههههههه

ياراجل معلش طلعت اوت المره دى


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/05/2009 02:51:23
الرسالة:

هههههههههههههه

بعد كده هيبقي ضربة جزاء

بس هي فعلا الاغنيه اللي انتي قولتها هي اللي كانت في دماغي


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 29/05/2009 02:59:23
الرسالة:

يعنى جول ههههههههههههههههه


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/05/2009 03:06:28
الرسالة:

هههههههه

بوسي كات بوسي كات بوسي كات دمها شربات


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 29/05/2009 11:54:58
الرسالة:

انا بمووووووووووووت في الاغنيه دي


توتا انتى رايحه فين يا قمر


مش بحب الوداع ابدا بخاف منه


ربنا يرجعك لينا بسلامه


يارتنى ما كنت دخلت المنتدى


مش بحب افارق حد بحبه وانا حبيتك اوي يا توتا

معلش ربنا يرجعك بسلامه يارب


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 29/05/2009 12:06:50
الرسالة:


نسانى اللي سكن قلبي اسيره الروح يا يابه


شو اسولف انا شو احكي


شفـــــــــــــــــت الووووويل بغيااااااابه


ابوووووووووووووووس ايدك تعال ارجع

حزينه العين بس تدمع

اسالك يا بعد عمري


وهجرك شنو اسبابه

اضل ابكى عليك وادمع


واقوووول الاه


كاتب الرد: katret el nada
الرد فى: 29/05/2009 16:03:20
الرسالة:

ميرسى يا برنس ياقمر *

&&&&&

انا اعمل ايه وانت بعيد .. عايش على ذكراك يا ناسينى

يومى مفيش فيه اى جديد .. انا مستنى فى ليله تجينى

والليل يا حبيبى يا عمرى مبيعديش .. وعينيك غايبين والشوق مبيرحمنيش

انا والله مليش الا انت .. هترجع امتى .. انا فيا اللى مكفينى


كاتب الرد: ashraf saleh
الرد فى: 30/05/2009 01:50:27
الرسالة:

مالى طب وانا مالى وانا مالى
بالاحزان وانا مالى
عايشة ف احلى ليالى
ويا حبيبى الغالى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 30/05/2009 19:16:59
الرسالة:


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 30/05/2009 19:27:17
الرسالة:

الله يا مريومتي

اغنيه جميله تسلم ايدك

ويرجع صاحبه الموضوع تاني


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 30/05/2009 19:28:14
الرسالة:

يارب يا محمد والله وحشتنى


كاتب الرد: usamaomr
الرد فى: 30/05/2009 19:37:05
الرسالة:

بطمنك ياحبيبي من اولها
سكتنا لو عندتنا هنكملها
دنيتنا لو تعبتنا من عمايلها
بالصبر انا وانت هنستحملها
على قدنا هنعيش مع بعضينا
وحبنا من الدنيا هيكفينا
دا انت وانا
ولا عمرنا اتمنينا
غير بيت صغير وباب مقفول علينا


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 31/05/2009 18:26:10
الرسالة:

لا مش ممكن ارجع تانى لا انسى اللى فات كلة انتهى عايش دلوقتى انا فى السماء وبعدية عليك


كاتب الرد: بيـرو
الرد فى: 31/05/2009 18:33:54
الرسالة:



غلطت مره وقلت

على الرخيص غالي

جرحت قلبي وجرح

جرح القلوب غالي


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 31/05/2009 18:54:52
الرسالة:


نسيت انساك حوليا كل الناس وبالى معاك
نسيت انساك حوليا كل الناس وكانى لسه عايشه عشان فكراك
حبيبى مهما رحت بعيد معاك دائما وبعمل ناسيه ومبنساش فى يوم ابداابدا
نسيت انساك ......................نسيت انساك
غيابك طال ولا عارفة اعيش حياتى مع العايشين
غيابك طااااااااااااااااال تعدى كل ليله عليا سنين
حبيبى مهما رحت بعيد معاك دائما وبعمل ناسيه ومبنساش فى يوم ابدا
نسيت انســـــــــــاك.......نسيت انســـــاك
نسيت انســـاك


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 31/05/2009 22:54:24
الرسالة:

بحبك هى نقطة ضعفى وعارفها وبرضوا بحبك


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 03/06/2009 23:09:50
الرسالة:


بتوحشني و انا وياك
بتوحشني و كل يوم باشوفه معاك بيوحشني
و كل ثانيه من غيرك بتدبحني
و كل ليله باعيشها معاك تفرحني تخوفني و تجرحني
و اخاف بكرى يفوت عمري و انا لسه بتوحشني
بتوعدني ما فيش بكرى
ما فيش بعده
ما فيش و لا لحظه من غيرك
و ترجع تاني تتاخر و توحشني
و اعمل ايه اعمل ايه
ما فيش غيرك بيوحشني
بترسملي حاجات اكتر وعود اكبر
و القى نفسي من غيرك
بتبنيلي امل تاني
و اعيش تاني
و اعيش بعدابي من غيرك
و انا وياك و انا وياك
و كل يوم ياشوفه معاك
بيوحشني
و كل ثانيه من غيرك بتدبحني
و كل ليله باعيشها معاك تفرحني تخوفني و تجرحني
و اخاف بكرى يفوت عمري و انا لسه بتوحشني


كاتب الرد: ميدو الشاعر
الرد فى: 04/06/2009 00:12:37
الرسالة:

اتجوز وهشيل همي ------- ولاخر نقطه في ددمي


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 04/06/2009 01:15:59
الرسالة:

حلو ياللى عبجك بعدينا سايبنا وايد فينا اعدينا تعالى نعاتب بعضينا عاتبنى يمكن انا مظلوم


كاتب الرد: ميدو الشاعر
الرد فى: 04/06/2009 01:25:52
الرسالة:

مش عاوزه حاجه منك


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 05/06/2009 18:56:16
الرسالة:

غريبه الناس غريبه الدنيا دي

اعز الناس بيتغير عليا


ما فيش احساس مفيش ولا ذكرى ليا


خلصنا خلاص انا ماشي وجبها فيا


لو كنت عملت خاطر لي يوم حلو عشناه


في كده معقول يا ساتر مفيش كده في الحياه

غريبه الناس غريبه الدنيا دي اعز الناس بيتغير عليا

سنين عيشين بموت لو الاقي جرحك لا اغمض عين ولا اهدى الا ما تضحك

صبرت سنين في همك قبل فرحك اسامح مين روح انت الله يسامحك

الومك ليه مش فارقه ما هي هي دا لزمته ايه خلاص حقك عليا


فاكرنى ملاك وهنسي القسوة دي


دا انا هنسااااااااااااااااااااااااااااااك ومش هنسا القسوة دي


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 06/06/2009 02:26:34
الرسالة:


وحشتونى وحشتونى وحشتووووووووووووونى


وحشتوا عيونى


رجعتلك هنا بنكم اغنيلكم


وحشتونى وحشتونى وحشتنى ليالى زمان


كاتب الرد: lovely eagle
الرد فى: 06/06/2009 03:17:15
الرسالة:

حبيبى و انت بعيد مشتاق للمسة ايد

من غير ولا همسه

غمض و مد ايديك اول ما افكر فيك حتحس باللمسه


كاتب الرد: katret el nada
الرد فى: 06/06/2009 13:02:18
الرسالة:

انا قلبى ليه حاسس اوى بالشكل ده هو الهوى بيعلى احساسنا كده

صدقنى خلاص صدقت ان انا حبيت دلوقت

ومكنتشاعرف قلبى هيحبك كده

وكنت فين انت وكل الحب ده

وليه سايبنى لوحدى طول العمر ده


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 06/06/2009 13:32:49
الرسالة:

اهداء لحبيبه قلبي توتا


اهلا اهلا با اعز الحبايب اهلا اهلا با اقمر اللي غايب


بجد وحشتنا ونرورت ليلينا


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 06/06/2009 15:16:27
الرسالة:

بحبك هى نقطة ضعفى وعارفها وبرضوا بحبك


كاتب الرد: katret el nada
الرد فى: 06/06/2009 15:29:50
الرسالة:

وانا عينى فى عينك بسأل زمان طب كان فينك

احلى غرام بينى وبينك واجمل هوا

خلينى فى قلبك انا دوبت فيك ايوة بحبك

سيبنى حبيبى اعيش جنبك وندوب سوا


كاتب الرد: totanor
الرد فى: 06/06/2009 19:07:11
الرسالة:

تسلمى مريومتى

بقولك ايه اعملى جزء تانى من موضوعك بتاع قول كلمه للفى بالك


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 06/06/2009 19:26:24
الرسالة:

عيونى ليكى يا قمر



كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 06/06/2009 19:41:38
الرسالة:


اليوم انا زعلان مش هغنى النهارده


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 06/06/2009 19:47:50
الرسالة:

ليه يا علاء مالك زعلان من ايه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 06/06/2009 20:12:04
الرسالة:

من الاحوال اللى فى المنتدى والاصحاب والاخوات اللى بتروح يا مريم


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 06/06/2009 21:24:10
الرسالة:

معلش يا علاء بكره كل حاجه تتحل ان شاء الله


متزعلش بقى عشان خاطري


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 06/06/2009 21:40:21
الرسالة:

علشان خاطرك يا مريم حاضر يا اختى الغاليه

وربنا يخليكى يا اختى الجميله


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 07/06/2009 03:41:34
الرسالة:

اية ياعلاء صوتك وحشنا ياراجل

متزعلش نفسك اللى يشوف شبيك ويشوف قد اية احنا بنتعامل مع بعض صدقنى بياخد وقته وبيرجع تانى


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 07/06/2009 10:25:52
الرسالة:

صباح الورد يا رانيا معلش اختى الواحد زعلان فى

شويه مشاكل بين الاعضاء واعضاء غالين جدا مش

عارف هتستمر لحد امته ربنا يهدى الجميع


كاتب الرد: katret el nada
الرد فى: 07/06/2009 10:38:53
الرسالة:

يا عم هدى اعصابك


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 07/06/2009 10:54:24
الرسالة:

قطرات الندى اختى الفاضله الواحد بيجى المنتدى

هنا يفرح ويهزر ويستفيد ويفيد بس

من يومين الحال غير الحال والواحد بيصعب عليه

اعضاء غالين عليه بيروحوا وربنا يهدى الجميع


كاتب الرد: katret el nada
الرد فى: 07/06/2009 11:11:16
الرسالة:

الدنيا حلوة

افرح يا علاء دى الدنيا حلوة وما فى شى يقلل حلاوتها

ما يهمك حد وما يهمك شى

ودوام الحال من المحال

صباحك سكر


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 07/06/2009 11:18:35
الرسالة:

صباح الورد والياسمين يا ندى على رايك دوام الحال من المحال صباحك قشطه وعس يا قطرات الندى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 07/06/2009 18:25:36
الرسالة:




كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 07/06/2009 18:46:23
الرسالة:

الله على الاغنيه الجميله دى يا مريومتى الجميله


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 07/06/2009 21:57:50
الرسالة:

ماعاش من زعلك يا علاء


دا انا ادبحه واعلقو على باب المنتدى

ههههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: abo treak
الرد فى: 08/06/2009 03:51:37
الرسالة:

علشان يبقى باب علاء زى باب زويل


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 08/06/2009 13:46:34
الرسالة:

ربنا يخليكى يا مريومتى تسلمى اختى الجميله


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 08/06/2009 14:11:27
الرسالة:

صبااااااااااااااااااااااحك عسل يا علاء

الا غنيه بهديها


لتوته وغاليه ومحمد 1982


بس مش حفظاها هي اسمها


يا حبايبي يا غايبين وحشنى يا غالين


لو اغمض وافتح واشوفكم جاين يا حبايبي يا غايبين


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 08/06/2009 15:40:44
الرسالة:

يارب كل حاجة تتحل على رائى علاء احنا بندخل نهزر ونستفيد ونفيد كدة محدش عارف يستمتع باى حاجة


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 08/06/2009 17:37:39
الرسالة:

اه والله يا رانيا ربنا ييسر الامور ونرجع زى زمان كلنا حبايب وجنب بعض وكل واحد غايب اوزعلان يرجع


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 08/06/2009 18:13:35
الرسالة:

يارب


بس فين الاغنيه يا علاء


هههههههههههههههههههه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 08/06/2009 18:18:01
الرسالة:

مساااااااااء الورد يا مريم الاغنيه جايه يا عسل ثوانى


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 08/06/2009 18:25:26
الرسالة:

يدق الباب اقول هيه اقول رجعت خلاص ليه
يدق الباب اقول هيه اقول رجعت خلاص ليه

وتخلص غربتى وافرح
واخاف من فرحتى افتح
تكون لاعبه الظنون بيه
وتطلع تانى مش هية

يدق الباب اقول هيه اقول رجعت خلاص ليه

وماشى بقول وايه يمنع تحن لحبها وترجع
وماشى بقول وايه يمنع تحن لحبها وترجع

لقيتها جايه بتقرب
وانا من شوقى مستغرب
تكون لاعبة الظنون بية
وتطلع تانى مش هية

يدق الباب اقول هيه اقول رجعت خلاص ليه

ده قلبى داب فى دقاته واه من الشوق واوقاته
ده قلبى داب فى دقاته واه من الشوق واوقاته

بخاف من الوهم ميت مره
لكن نفسى ولو مره
متلعبش الظنون بيه
وتطلع بعدها هية

يدق الباب اقول هيه اقول رجعت خلاص ليه
يدق الباب اقول هيه اقول رجعت خلاص ليه


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 08/06/2009 19:53:23
الرسالة:

الله الله على الاغانى الجميله يا علاء

ههههههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 08/06/2009 19:55:27
الرسالة:

تسلمى اختى مريومتى يا عسل


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 08/06/2009 21:37:26
الرسالة:

اية الاغانى الجامدة دية

فل اوى

هههههههههههههههههههه


كاتب الرد: ashraf saleh
الرد فى: 09/06/2009 01:37:59
الرسالة:

والله ولعب الهوى
واحنا أعدين سوا
الورد راح كده
والفل جه كده
وبقيت وبقيت وبقيت
سلطان أهل الهوى
اهديها لكل الاعضاء


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 09/06/2009 21:07:43
الرسالة:


انا مش اتغير ؟!
كل ما اقول هتغير تحصل حاجة ترجعني
عن كل اللي انا ناوويلو

كل ما اقول انا هبدأ
اعيش حياتي بمبدأ برجع بضعف تاني
ومش بس انا بضعف اوووي

أيـــــــــوة بفووق لما بروق واحاسب نفسي بكم سؤال
وارجع اقول مفيش مخلوق مبيغلطش دة شئ محال

وارجع تاني اغلط تاني
كأني بكلم واحد تاني
انا نزعلان من نفسي حقيقي
انا غلطان وضعيف واناني

كل يوم بيعدي علية بيعدي وينساني
واقول من بكرة اكيد هتغير يجي بكرة برجع في كلامي

عــ الحال دة بقالي كتيـــــــــــــــــر
عــ الحال دة انا و كتييـــــــــــــــــر

ايوة بفوق لما بروق واحاسب نفسي بكم سؤال
وارجع اقول مفيش مخلوق مبيغلطش دة شئ محال

وارجع تاني اغلط تاني
كأني بكلم واحد تاني
انا ندمان على وقتي حقيقي
انا مش هفضل كدة في مكاني


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 10/06/2009 02:09:57
الرسالة:

اديك رجعت من تانى وبدمع عيناك تترجانى
حط نفسك فى مكانى وقولى اعملك اية
كلامك دا عمره مايرضى مبقاش خلاص يملى عينى ايامى معاك كل سنينى ماضى بندم علية


كاتب الرد: ashraf saleh
الرد فى: 10/06/2009 02:51:02
الرسالة:

عدينا ياشوق عدينا
على بر الهوى رسينا
ده العمر معاك
وهوايا هواك


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 10/06/2009 16:21:19
الرسالة:

لا مش ممكن ارجع تانى لا انسى اللى فات كله انتهى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 10/06/2009 17:05:20
الرسالة:

منحرمش العمر من عطفك عليا يا اللي حبك من السما اجمل هدايا


منحرمش العمر منك يا حبيبي

ولا من ضحكه عنيك عنيك الحلو دي


وانت جنبي بنسى روحى وانت جنبي

انسي كل الدنيا الا عنيك حبايبي

وانت جنبي كل همسه كل لمسه الف شمعه حب بتنور في قلبي

يا حبيبي لولا حبك كان زمان في جو تانى

كان زمانى بشتكى قسوة زمانى يا حبيبي

يا حبيبي عاوز اغنى للعيون السود وخايف يزعلو منى الخدود والا الشفايف

يا حبيبي عاوزة اغنى لكل حاجه فيك شويه يا اللي حبك من السما اجمل هديه


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 10/06/2009 17:09:48
الرسالة:

مات الكلام مات العتاب والوقت فات بقى ذكريات راجع تقول كله يهون عاشق حنون كداب


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 10/06/2009 21:07:08
الرسالة:


وماله لو ليلة تهنا بعيد وسبنا كل الناس انا يا حبيبي

حاسس بحب جديد مليني


ده الاحساس وانا هنا جمبي اغلى الناس انا جمبي احلى الناس

حبيبي ليلة تعال ننسا فيها الي


راح تعال جوا حضني وارتاح دي ليلة تسوى كل الحياة


ومالي غيرك ولولا حبك هعيش لمين حبيبي جية اجمل


سنين وكل ده يحلى الحياة

حبيبي المس ايدية عشان اصدق الي انا فيه ياما كان


نفسي اقبلك بقالي زمان

خلاص وهحلم ليه انا هنا جمبي اغلى الناس جمبي احلى الناس

حبيبي ليلة تعال ننسا فيها الي راح تعال جوا


حضني وارتاح دي ليلة تسوى كل الحياة


ومالي غيرك ولولا حبك هعيش لمين حبيبي جية اجمل


سنين وكل ده يحلى الحياة

حبيبي ليلة تعال ننسا فيها الي راح تعال جوا حضني

وارتاح دي ليلة تسوى كل الحياة

ومالي غيرك ولولا حبك هعيش لمين حبيبي جية اجمل سنين

وكل ده يحلى الحياة


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 11/06/2009 00:41:40
الرسالة:

غريبة الناس غريبة الدنيا دية اعز الناس بيتغير عليا
مفيش احساس مفيش ولة ذكرى ليا
خلصنا خلاص انا ماشى وجبها فيا

لو كنت عملت خاطر ليوم حلو عنشاه فى كدة معقول ياساتر مفيش كدة فى الحياة

غريبة الناس غريبة الدمنيا دية اعز الناس بيتغير عليا



كاتب الرد: ashraf saleh
الرد فى: 11/06/2009 18:59:23
الرسالة:

فتح الهوى الشباك
والنوم طار منى


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 13/06/2009 01:16:39
الرسالة:

هههههههههههههههههه

جديدة


كاتب الرد: ashraf saleh
الرد فى: 13/06/2009 19:54:42
الرسالة:

اسكندرية احسن ناس
ع البحر ماشية تتمختر
من سيدى بشر لابو العباس
ايوه ياعالم ع المنظر
والنيل بيضحك ويغنى
فاكرنى وبيسال عنى
ا اروح له القاه مستنى
وجنب منه احسن ناس
ادينا بندردش
ورانا ايه


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 13/06/2009 22:41:54
الرسالة:

ايووووووووووووووووووووووووة

احسن ناس


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 17/06/2009 07:28:57
الرسالة:

طمنى عليك قول فين القيك

وحشتنى عنيك وهموت من شوقي ليك


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 18/06/2009 02:56:41
الرسالة:

وياك بعيش اجمل غرام ميكفنيش كل الكلام علشنا اقول بحس بية لازم اقول حبيته لية بتحبنى مستنى اية لو شوفتنى هتقولى اية


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 18/06/2009 05:04:00
الرسالة:


كاتب الرد: b3srt.2lm
الرد فى: 18/06/2009 05:16:56
الرسالة:

جود سوووووووووووووووونج مريومتى ..., بجد جميل اوى


بس ليه الحزن ده؟


كاتب الرد: بيـرو
الرد فى: 18/06/2009 17:13:13
الرسالة:

محدش بينفع حد محدش خايف على حد

كل الناس عاوزه تاخد ومحدش بيدى لحد

مفيش حد قلبه عليك مفيش حد حاسس بيك ..

واللى بيحبك قدامك من وراك بيجرح فيك

واللى تعيشله وبتخلصله بيخلص بايده عليك

شايل فى قلبى جراح تكفى الكون دا كله واللى حصلى مفيش

واحد فى الكون حصله لو حد حس بجرح قلبى ماكنش عاش

معرفش ليه الكل متفقينن عليا مبقتش مستحمل من الجرح اللى فيا

انا نفسى اعيش الدنا اصلى معشتهاش


عمال اقابل طول مانا عايش واتجرح واتخان من ناس

من كتر الجرح بقيت عايش اسم وصورة وصوت وخلاص

حتى لما بغمض عينى بحلم برضو ان انا مجروح ..

امتى هتخلص دمعة عينى ماكله بيخلص ويروح


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 19/06/2009 03:40:56
الرسالة:

روح حبيبى روح شو بدك فى انسانى اتركنى بحالى ياحبيبى
روح بكفى جروح انا كنت نسيتك شو اللى جابك على بالى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 19/06/2009 06:11:58
الرسالة:

معلش على الاغنيه الحزينه

يا مونيج


وصباحك عسل


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 20/06/2009 03:22:10
الرسالة:

بجد اغنية فظيع جامدة جدا مريومتى


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 20/06/2009 06:02:06
الرسالة:

تسلمى يا قمر


كاتب الرد: ashraf saleh
الرد فى: 20/06/2009 13:29:50
الرسالة:

يامريومتى
عاملة ايه


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 20/06/2009 16:40:49
الرسالة:

عاميلن اية كلكوا

اغانى بقى النهاردة

..................


كاتب الرد: البندولة
الرد فى: 20/06/2009 16:49:39
الرسالة:

موضوع هاااااااااااااااااااااايل
و الحمد لله كشف مواهب ((( للأسف يعني )))
عظيييييييييييييييييييييمة بجد البلد دي خسارة فيكو
قصدي لالالالالالالالالالالا انتو خسارة في البلد دي
استنو بقي عشان هغني .. مايك لو سمحتو
احم احم احم احو احو

انا دنيتو بحالها وحياتو كلها ..
انا اهلو وانا ناسو ، روح قلبو وحبيبتو ..
انا اللى لو يغلط مسامحة في حقها
و انا اللى لما يغيب عليها ترد غيبتو .


بس كدا


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 20/06/2009 18:20:42
الرسالة:

مساااااااااء الورد على احلى اعضاء


كاتب الرد: ashraf saleh
الرد فى: 21/06/2009 00:35:23
الرسالة:

حلاوتك يابندولة


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 21/06/2009 04:03:32
الرسالة:

..................


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 21/06/2009 12:42:36
الرسالة:

صـــــــــــباح الورد والياسمين على الحلوين


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 22/06/2009 04:29:58
الرسالة:

صباح الفل عليكم كلكوا


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 22/06/2009 04:41:17
الرسالة:

صباح الياسمين


فين الاغانى يا قمر انت وهى


ههههههههههههههههههههههههه


رانا فين الاغنيه

يعنى اغنى بدلكم انا والا ايه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 22/06/2009 12:06:47
الرسالة:

صباااااااااااااااح الورد يا مريومتى ياعسل


كاتب الرد: رونى المصرى
الرد فى: 22/06/2009 12:12:32
الرسالة:

انتهيـــنا وكل حاجة كانت بنــا مستحيلة...انتهيت انا ياناس


و سهرت ليــالى طويلة


شفت فيها المــر وحالى كان ما يســٌـر..

صعبت عليا نفسى بين اصحابى والى حواليــا محدش حاسس بيــا والدمعة فى عينى بتجرى ولا شايف منها كمان نظرة حنية


كلامها كلة وهم ونا هعمل اية.. صبرت قلبى يوم وكمان شهرين

لقيت نفست تعبت وتهت فى سكة ضياع


معرفش مين اشترى ومين يناس باع

انتهيـــنا وكل حاجة كانت بنــا مستحيلة...انتهيت انا ياناس


و سهرت ليــالى طويلة

مقطوعة من أغنيتى الجديدة


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 29/06/2009 05:51:48
الرسالة:


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 29/06/2009 10:30:25
الرسالة:

محمد وحشتنى والله انت فين كل ده



كاتب الرد: ميدو الشاعر
الرد فى: 29/06/2009 13:46:33
الرسالة:

الليله دوب وانا قلبي راضي بالمكتوب الليله دي


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 29/06/2009 15:24:23
الرسالة:

وياة الحياة هتحلى وانا معاة هو دا اللى انا بتمناة واللى عينى شايفاة احساس انه اغلى واحلى الناس خلى قلبى يقولى خلاص اهدى بقى لقيناه


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 29/06/2009 15:29:16
الرسالة:

بهديها لصاحبه الموضوع ده


لانها انسانه تستاهل كل خير


وحشتنى جدا بس للاسف مش عارفه اوصلها

توته وحشتينى وحشتينى اوي



كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 29/06/2009 17:01:34
الرسالة:

......................


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 29/06/2009 18:31:38
الرسالة:

رانا الشريط باظ والا ايه

فين الاغنيه

ههههههههههههههههههههه


كاتب الرد: علاء الامبراطور
الرد فى: 29/06/2009 18:31:59
الرسالة:


حــــــــــــــــــــــــــــــب امتـــــــــــــــــــــــلا ك


اتقالى عنة ياريت تحاولى تحاسبى منه
دا كتير بيوعد بس مبيوفيش بوعدة
اديتة فرصة يحبنى عرفت انة
كان ناوى نتصاحب شوية وننسى بعض

مكنش ناوى خير يوميها يا قلبى ليا
ومكنش ناوى خير من الاول معاك
يادوب دا كان بيرضى بس غروره بيا
وحبه ليا يا قلبى كان حب امتلاك

مش فاهمهه بس ازاى ولية عدت عليا
وانا غلطتى انى مشاعرى خليتنى اندفعت
لما اتعاملت معاة بطيبة وحسن نية
كانت النتيجة ان النهاردة لقيتنى ضعت


كاتب الرد: ranaali
الرد فى: 29/06/2009 19:07:50
الرسالة:

اة والله مش عايزة اغانى صوتى واجعنى

هههههههههههههههههه


كاتب الرد: مريومتى
الرد فى: 14/07/2009 07:33:16
الرسالة:

سلامت صوتك يا قمر

ان شاء الله اللي يكرهك


هههههههههههههههههههه


كاتب الرد: محمد المتعب
الرد فى: 14/07/2009 11:24:10
الرسالة:

........................


كاتب الرد: محمد1982
الرد فى: 11/09/2009 04:41:48
الرسالة:


جددت حبك ليه


منتديات شبيك لبيك : http://www.shobiklobik.com/forum/

© - جميع الحقوق محفوظة 2002

اغلاق النافذة