Loading
مساعدة بحـــــث قائمة الاعضاء اشتراك بريدى جديد اليوم التسجيل ملف العضو الرئيسية
اسم العضو: كلمة السر:
حفظ كلمة السر تذكيرك بكلمة السر?


جروب شبيك لبيك
 المنتديات
 صالون الثقافة والادب
 عذب الكلام ( الخواطر والاشعار - الابداع الخاص )
 {طـــــــــظ فيكي}
 اضافة موضوع  الرد على الموضوع
 اطبع الموضوع
|| Bookmark and Share ||
Next Page
الكاتب Previous Topic الموضوع Next Topic

مهني موها
عضو ماسى

Egypt
3921 مشاركة

كتب فى :  - 16/04/2010 :  16:34:14  Show Profile





الصحافة

{طـــــــــظ فيكي}
قبل ما أقولك سلام
حبيت بس أقول
طــظ فيكي
أنتي فاكراني أيه
خلاص دوبت فيكي
وإني من غيرك
هاموت
لا برضو
طظ فيكي
أنتي عندي
زي أي شيء
مكتب وفار
ماشي عليه
كنبه أو كرسي انتريه
اسمك وكتبت جنبوه
طـــظ فيـكـي




Edited by - مهني موها on 16/04/2010 16:36:41

القلب المضئ
عضو ماسى

Egypt
10498 مشاركة

كتب فى :  - 16/04/2010 :  16:53:25  Show Profile
بسم الله مشاء الله

اييه الجمال ده اييه الروعه دى مش ممكن

استاااااااااااااااااااذ

فى تقدم دايما ,,وابداع زى ده

الا صحيح هو ده الفن الحديث اللى بيقوله عليه

ههههههههههههههههههههههه

Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 16/04/2010 :  17:01:48  Show Profile

طيب ليه بس يا استاذ؟
ما الطيب احسن
ده مكانش حب اصلا
ده انتو ظلمتوا الحب
وقلتوا وعدتوا عليه مش عارف ايه
العيب فيكم يا في حبايبكم
اما الحب يا عيني عليه
يا روحي عليه

Go to Top of Page

مهني موها
عضو ماسى

Egypt
3921 مشاركة

كتب فى :  - 16/04/2010 :  18:06:16  Show Profile
لا دي حالة لا يمكن وصفها
يا مروة
دي اقل حاجة عندي
انا لو عرضة الباقي
هاتمنعوني من دخول القسم
ههههههههههه
شكرا يا قمر ع المرور
Go to Top of Page

القلب المضئ
عضو ماسى

Egypt
10498 مشاركة

كتب فى :  - 16/04/2010 :  18:10:26  Show Profile
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

لالا تعالا انضم لينا فى الفرفشه

موضوع تهيس فى تأليس وشوف هههههههههههههه

Go to Top of Page

مهني موها
عضو ماسى

Egypt
3921 مشاركة

كتب فى :  - 16/04/2010 :  18:11:13  Show Profile
غالية هيا اللي ظلمتني
وهوا ماكنش حب صح
دا كان لعب عيال
اما الحب ياروحي عليه ياعيني عليه
ف الدنيا مافيش ابدا ابدا احلى من الحب
نزعل نغضب نشتكي منه لكن بنحب
يا سلام ع الحب
Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 16/04/2010 :  18:31:38  Show Profile
هوا ده الكلام
تسلم يا باشا
Go to Top of Page

عفروتة شبيك
مشرف ادارى

Egypt
81324 مشاركة

كتب فى :  - 17/04/2010 :  18:37:53  Show Profile
لابد من وقفة ولابد أن أسجل أعتراض ليس معنى أن نعبر عن ضيق بداخلنا أن نستخدم تلك المفردات .... رجاء مراعاة الأنتقاء وأختيار عذب الكلمات .
Go to Top of Page

مهني موها
عضو ماسى

Egypt
3921 مشاركة

كتب فى :  - 18/04/2010 :  10:32:53  Show Profile
Please accept my apologies
سيادة المشرفة عفروتة شبيك
انا مااقدرش ازعلك ابدا
Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 18/04/2010 :  11:30:50  Show Profile

عفروته شبيك القمر
ممكن مداخله بسيطه

طظ
كلمة تركية و معناها الملح ...


و يروى أن الحكومة العثمانية كانت تفرض ضرائب على التجار .

في جميع البضائع باستثناء (الملح) ..


فكان التجار العرب إذا مروا من عند المفتشين الأتراك يقولون لهم (طـز) !

أي لا يوجد معنا إلا ملح (والملح كما قلنا لم تكن عليه ضرائب) ..

وشيئا فشيئا صار التجار يقولونها بهدف السخرية من المفتشين الأتراك ..


وفي شاعر كبير اسمه ادم المصري قال

هينفذ رايه وبالعافية اكمنه مشارك ف المافية هيموت اهالينا الحافية قال ياعني هما اصلا عايشين طب بص يا شحط يا حيلة امك رافض يتقالي ............!!!


التعبير الايجازي جايز mahany90 استخف بوحده استخفت فيه .....

مجرد راي وللجميع فائق الاحترام

Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 18/04/2010 :  11:32:56  Show Profile

ونضيف ايضا للشاعر عبدالمجيد الزهراني


طز ياشعب الكلام ......!!

يابلد .... يامكروفون...!
يامصافي نفط
ياكومة ديون
يابلد
يارشح .. يازكام
وياكثرة سعال
يابلد يبدا الأجابة :
قبل مايقرا السؤال !!


( 1 )
يامغفّل
ياغبي
يابلد...
ياعربي
يابلد يامُحترم جداً
ولاهو مُحترم
يابلد راغب علامه
يابلد نجوى كرم
يابلد صاير على هالكون عاله
يابلد يستورد الصابون
ويصدّر : زباله
يابلد يافا وحيفا
والله ( مالك الاّ هيفا )
يابلد إملا الفراغ
يابلد وتفضّل اعرب :
بلد المليون مُستشهد غدى
بلد المليون مُطرب..!

( 2 )
يابلد ..
يامكروفون..!
يامصافي نفط
ياكومة ديون
يابلد
يارشح
يازكمه
وياكثرة سعال
يابلد يبدا الأجابة :
قبل مايقرا السؤال !!

( 3 )
هاذي العروبة
كل واحد منشغل في كيّ ثوبه
مادفعنا لو دفعنا :
عن فلسطين الشظيّة
ماحمينا طفل واحد:
من رصاصة بندقيّة
يعني نتكلم وفي كل القضايا
بسّ مانحمل قضيّة !!

( 4 )
طزّ ياشعب الكلام
طزّ :
ياشعب المحبة والسلام
طزّ ياشعبٍ نسى يبكي على الدرّة ولكن :
مانسى يضحك مع عادل إمام !!

( 5 )
يابلد والله ورب البيت والشاهي ودخّان الحقيقة
ودّي الثم ريحة القدس العتيقة
يمكن اكسر حاجز الدمع الثقيل
يمكن احضن :
ثوب طفله في الجليل
يمكن اكتب عن وجودي
عن إهانة شيخ في قبضة يهودي
عن بقايا من شوارع
من عماير
عن بلادي كيف نامت في سرير الذلّ تتعاطى السجاير !!

( 6 )
يابلد هذا كلامي :
واضح وسهل ونظامي
بلد المليون مُخبر
ماقدر يمسك حرامي
...!

Go to Top of Page

موناليزا
عضو ماسى

Egypt
2674 مشاركة

كتب فى :  - 18/04/2010 :  12:09:21  Show Profile
لاء ..اسحولى ياجماعه

هو يطلع ايه عبد المجيد زهرانى ده انا ما سمعتش عنه ابدا بصراحه

وكل الكلام بتاعه مليان اخطاء لغويه وتربويه ....!!!!!!!!!!!!

وحاسه من كلامه انه اجاد ثقافه اولاد الشوارع وثقافه تحديف الطوب

دون ان يدرك مقصده..وقام بتكرار كلماته كطلاب المدارس الابتدائيه

دون ادراك لحقيقه الموقف وحقيقه الابعاد الاجتماعيه والسياسيه

هذا الشىء وهذه الكلمات الركيكه لغويا ....

والخطيرة والمؤذيه جدا ثقافيا

ليست مجال للمقارنه او الاستشهاد باى نوع من انواع الادب

مين عبد المجيد ده...!!!!! ده بيغلط فى كل العرب

*************************************

ومن باب موضوعى احب استاذن صاحب الموضوع

لو انه يتكرم ويقوم بشرح ما كتبت يداه

سيدى الفاضل تشبيهك (أنتي عندي
زي أي شيء
مكتب وفار
ماشي عليه
كنبه أو كرسي انتريه )

هل يا ترى مكتب سيادتكم اذا مشى عليه فار لن يثير انتباهك لن تلحظه

اذا فهناك تناقض يجعل المعنى و مغزى الخاطره مبهما (الا وهو الطظ)

هل الكنبه فى بيت سيادتكم تتلاشى رؤياها ولا تتعثر بها ..(خطأ مكرر..انظر بالاعلى )


سيدى هل كتابتك تلميح لاستخفاف بالقسم ومحتوياته

ام انه فقط ظنى

اذا كنت انا تجاذبتنى الظنون

رجاء خاص شرح محتويات موضوعك

للايضاح

Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 18/04/2010 :  12:54:41  Show Profile
طيب يا موناليزتي

ابحثي في جوجل ايضا
عن ادم المصري
والناس التنيين

ولا انا اعرف الشاعر ده
انا بحثت عن استعمال الكلمه
كتير استعملت في وصف اوضاع وحالات
فهمتي
وعلى فكره انا برضه عم اعيد قراءة الشعر
والبحث عن الشاعر اعلاه...


Edited by - غاليه on 18/04/2010 13:09:49
Go to Top of Page

مهني موها
عضو ماسى

Egypt
3921 مشاركة

كتب فى :  - 18/04/2010 :  14:11:21  Show Profile
موناليزا
لا والله ما هو اسخفاف
دا انا حتى اول ما سجلة ف المنتدى
كنت ليل نهار ف قسم عذب
(أنتي عندي
زي أي شيء
مكتب وفار
ماشي عليه
كنبه أو كرسي انتريه )
معنها خلاص انتي مش بتهميني
زيك زي اي حاجة في الدنيا
(مكتب وفار ماشي عليه..
استهزاء بيها انا بحب اضيف
لمسة فكاهيه بس )
و(كنبه او كرسي انتريه....
الناس كلها عندهم كنب وكراسي انتريه
انتي خلاص مابقتيش حاجة فريدة
فيه زيك كتير)
انا ماكنتش اعرف ان الهلاوس دي هاتزعل الناس مني
الشعر عندي (هلاوس وتخاريف)
موناليزا اتمنى اني اكون وفقت ف الشرح والتوضيح
وماحدش يزعل مني لادي استهزاء ولا استخفاف بالقسم
دي زي ماانا كاتب هلاوس وتخاريف

Go to Top of Page

مهني موها
عضو ماسى

Egypt
3921 مشاركة

كتب فى :  - 18/04/2010 :  14:20:06  Show Profile
غالية
تسلم ايدك يا قمر
شكرا ع التوضيح
ومساندتي ع الهجوم الجامد دا
تحيتي وفائق احترامي وجزيل شكري
ليكي ولكل الاعضاء
Go to Top of Page

موناليزا
عضو ماسى

Egypt
2674 مشاركة

كتب فى :  - 19/04/2010 :  02:56:47  Show Profile
والله يا غاليه انا ولا عمرى سمعت عن البنى ءادم ده

معرفش مين عبد المجيد ده ولا يطلع ايه اصلا عشا يغلط الغلط ده

بس بدال اتشملل كده ووصف الناس بالغبا والمصافى والجواريف

يبقى اكيد سيادته من قام باخراج اسرائيل من الاراضى المحتله

او يمكن جنابه من قام برد اعتبار المسلمين ..


حيث انه قام باهانه كل العرب ولم يذكر نفسه بشىء او يشملها بكرم خلقه

يبقى اكيد هو عمل انجاز بس اعلامنا المتخلف لم يقم بنشره بعد

-----------------------------------------------------------------------------
mahany90

على فكره مش هجوم...بس موضوعك لانه كلماته قليله

خلانى استغرب مش اكتر واشك فيك ..لان معروف انا لو هتخنق من حد

هقوله فى داهيه وطظ فيك ...وده دايما فى الخناقات يعنى

اما لو هنكتب خاطره علشان نقول لحد مضمون طظ فيك

لابد ان اترك مساحه للقارىء ان يطل معى على ما اوصلنى الى ان اقول طظ فيك

لابد ان يكون فى شرح وايضاح اكتر علشان ميحصلش سوء فهم

وعشان الخاطره متبقاش مبهمه ....


اطيب امنياتى بالخير

فى انتظار جديدك اخى


Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 19/04/2010 :  10:34:26  Show Profile

صباحك عسل موناليزتي

شوفي يا منى
كتابة الخواطر باللغه العاميه الناقده
وبشده لاي وضع ان كان
شيئ تعودنا عليه وفي كتير منه

عبد المجيد الزهراني مو عاجبه وضع العرب والزعماء
حطلهم الكلام ده لشعوب الكلام طبعا

ثقافة الشارع العربي ..... وده اللي حاصل فيه

دلوقتي للاخطاء اللغويه ما لها وما عليها
لو حنراجع وندقق اخطاء لغويه واملائيه
في الخواطر اللي باللغه العاميه
حنقفل القسم ده بالضبه والمفتاح


نرجع لخاطرة
mahany90
هو مفقوع من وحده وحطلها تشبيهات
ده جائز ....
هوا عاوز يوصلها انها ما تسوى
وده اللي طلع معاه
واهو قلك كمان فيها نوع من الفكاهه
يعني الراجل زوق


شوفي متلا انا اختلفت معك في الراي بس جدا جدا بحبك وبحب اسلوب نقاشك
وبرضه اختلف معك بالنسبه لعبد المجيد الزهراني اللي لسه حخش اشوف هوا مين عن طريق جوجل
بس اقلك عجبني جدا كل كلامه حرف حرف
يمكن عشان انا مفتريه احيانا

Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 19/04/2010 :  10:53:50  Show Profile

نكمل ونشوف الزهراني

ده شكله كاتب بتاع مشاكل وانا اموت بالنوعيه دي

بصي يا ستي


ردود فعل غاضبة على قصيدة " محمد العريفي " للشاعر عبدالمجيد الزهراني المنشورة بابيات

اثارت قصيدة الشاعر السعودي عبدالمجيد الزهراني التي عنوانها ( محمد العريفي ) , والمنشورة حصرياً هنا في ابيات , الكثير من ردود الفعل , من قبل بعض الليبراليون والشيعة السعوديين , واعتبروا ان الزهراني اهان مشواره الشعري بهذه القصيدة , وانه انتكس بعد ان قام بتقبيل حذاء الشيخ محمد العريفي في قصيدته , وهو الزهراني الذي كان من ابرز الليبراليون السعوديون في وقت سابق .

الزهراني ردللتوضيح قائلا :انا ليبرالي ومؤمن بتعدد الديانات والمذاهب , دون ان يهين احدها الاخر , وحين يُهان رسولي وتهان عقيدتي , فسأرمي بالليبرالية في اقرب كيس قمامة , ولن اردّ على هؤلاء الليبراليون بالاسم وجهلة الفكر , فنعال العريفي الذي قال الحق , هو من يردّ عليهم , والله يردّ عليهم ورسوله والمؤمنون.
...........

وكتب ايضا



مؤتمر

قبل تبدا مؤتمر قمّة سلام

حُط كم قاروره مويه

حُط كم منديل فاين

وايّ مشروع او كلام

جهّز الصالة

وكم كرسي

وكم واحد ينام !

***

دولة

حُط فقر

حُط جوع

حُط كم شاشة غبيّة

حُط اغاني تافهه

لأحلى صبيّة

حُط : ترشيح اغلبيّة

تلقى دولة عربيّة !

***

نادي

حُط مجموعة كتب

حُط قاعة

حُط كلمة ( ربما )

أو

( حيثما )

أو

( ريثما )

حُط نظّارة لكم واحد غبي !

تلقى: نادي ادبي !!


تهنئة
أصدق عبارة للفقير بها البلد:
مبروك ( ما ) جالك ولد !


مقطع (صوتي )
سأل الشاعر :
هذا صوت الشعب " يثور " ؟
ردّ الشعب :
هذا صوتك بس " ي....ثور" !!.

المثل قال
الضرب في الميّت ( حلال )!!.


نظرية
(الجبن) :
فطور مواطن !.


كفاءة
قرار نظامي :

ترقية مسؤول
إلى رتبة حرامي !.


وقت
الساعه مو ( صنقل )
أو عقربين تفرّ
الساعه :
عمر يمرّ !.

مفارقة
والله شي تافه وناقص
ناس تهتزّ افـ....زلازل
وناس تهتزّ افـــ....مراقص !.

بيان
التاريخ :
_ أرقام
_ أسماء
_ بطيخ !

يقظة
اصح من نومك
وعش يومك
وجفنك فيّقـه

وشهو الحلم الوسيع
وسط غرفة ضيّقه ؟!!


زبون
نعم يا قهوجي عجّل
ترى مافي جيوبي قرش
هات اللّي ابي وسجّل
أبي شاهي مهو فـ ... برّاد
أبي في كاس
و ابي واحد حجر ( مخلوط ) مثل الناس !.

اصدار
ـ مقاله سخيفة
ـ خبر كاذب
ـ حوار غبي
ـ اعلان عن أحذية جديدة

يالله نصدر جريدة ..!.

مفقودات
ـ يعلن احمد عن ضياع ابنه رقم( 7 ) بتاريخ 12 / 5 ..!



ايديلوجيا

لازم تصدّق كلّ الجرايد .
كلّ الأخبار.
من غير ماتسأل :
كيف ؟
ليه ؟
وش صار ؟
بالعربي :
كن حمار!


.

Go to Top of Page

موناليزا
عضو ماسى

Egypt
2674 مشاركة

كتب فى :  - 19/04/2010 :  15:55:14  Show Profile
اولا ليبقى كل شىء واضح

انا متكلمتش عن اخطاء فى خاطره الاخ او غيره

اناعارفه كويس ان كتيير كتابات فيها اخطاء وبتكلم عن نفسى

انا ممكن اكتب خاطره وانسق الموضوع وكله..

وبعدين اكتشف انى نسيت حرف...او حصل خطىء لغوى .

.ومبرضاش اعدله لما بلاقى فى ردود (دى حقيقه)

انا مش فى موضع نقد لحد ...هو قال انه على سبيل ال(fun)..

.انا وصلنى قصده بس حبيت اوصله انا ردى كان على اى اساس.

.وايه اللى وصلنى من كلماته

بس من باب توضيح ردى الاول ..مش من باب نقد

***************************************

الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه ياغاليتى

انتى اكبر من كده وانا علشان كده بناقشك

انا عارفه انك مفتريه ومقدره انك عصبيه

لكن خلينا نقول انى بختلف مع الشاعر ده


Edited by - موناليزا on 19/04/2010 17:02:09
Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 19/04/2010 :  22:29:53  Show Profile


موناليزتي الرقيقه
جايز لانني احيانا استعمل نفس الاسلوب الساخر
اتفقت مع هذا الساخر
حتى انني اشتركت في منتدى الساخر
وتسلمي يا احلا مناقشه في شبيك لبيك

Go to Top of Page

ذكريات صعبه
عضو ماسى

Egypt
10935 مشاركة

كتب فى :  - 20/04/2010 :  00:21:09  Show Profile

أولاً السلام عليكم ..

ثانياً أأنا كنت رديت رد راح فين ومين الى مسكه ..؟ بس ياريت يتفضلويقول أنا

ويقولى وجة النظر ولا غيظ ولا ايه ب ياريت أحب أفهم رجاء يعنى .

ثاثاً ولآهم .. mahany90 دة مش شعر ولا فيه حتى من ريحت الشعر

أنا مش بقولك كدة لان الكلام وحش لاء لان الكلام لا يصلح حتى للاهانه

فن الشعر يا mahany90 والمهارة أنك تختار التعبير الى ينزل رضاء القاريء

طز فيكى . دة غيظ ولا جرح .. طيب دمع ولا عشق

التعبير علشان ترضى القاريء أهم من فتح نوافذ معرفة الخاطرة

أتمنى أنك تكتب أهانه وجرح بطريقه أنقى فى التعبير

وفى الاسلوب .

...

بالنسبه لباقى الردود .. أنا جى أهزر بصراحه ..

على رأى عادل الامام فى مصرحية مدلاسة المشاغبين

التعليم باظ يامرسى يالله يرحمك يا طهطاوى فين ايامك

وقاسم أمين وذكى جمعه

مين ذكى جمعه دة

..

Go to Top of Page

غاليه
عضو ماسى

23517 مشاركة

كتب فى :  - 20/04/2010 :  00:29:11  Show Profile

يا حسن
يا ابو علي
هوا حد قلك انه ده شعر
ده تعبير مجازي
وكلمات ساخره
وبعدين هوا فضفض عن نفسه
كتبله كلمتين فك عن قلبه
لو كل حد عاوز يكتب ليرضي الغير
ما حد كتب
والا لشو اسمها خواطر ؟
تنفع برضه للتعبير عن الواقع ولو بشكل ساخر

شفته محطوط بقسم المعلقات السبع مثلا
ولا مكتوب التوقيع امرؤ القيس او عمرو بن ربيعه


Edited by - غاليه on 20/04/2010 00:31:30
Go to Top of Page

عفروتة شبيك
مشرف ادارى

Egypt
81324 مشاركة

كتب فى :  - 20/04/2010 :  05:55:59  Show Profile
بصراحة عمالة أتفرج لغعاية ما زهقت من الفرجة

جميع الأراء على راسى وأحترم الجميع ...

غاليتى لست ضد العامية أو الأدب الساخر لكن المفردات لها معانى متدارجة

ولنا أن نعبر عن أنفسنا ولذا سميت خواطر ولكن نعبر عن أنفسنا بحسن المفردات

فلنقول انتى لا شىء ولا نقول طظ فيكى مثلا ... والمعنى واحد ...


غالية يا بنت عذب الكلام تغاضيت عن بعض المفردات بعدة خواطر ولكننا ان تركنا الباب مفتوح لتلك المفردات ستكونى من أوائل الناس حزناً لتردى القسم ...


نحن عذاب الكلام لا نملك سوى أقلام نصيغ بها أحساسنا لننسج أروع الأنغام

فلنقول ما نريد بأسلوب ينم عن أقلامنا الراقية ...


تحياتى للجميع وأختتصت غالية لدفاعها ...



اخى mahany90 أحترمك كثيراً وأقدرك ولم أتعمد اى اساءة لك لكنها الغيرة على القسم وقد مررنا بالفترة الأخيرة بنماذج مشابهة فكان لابد من وقفة واضحة ...

تحياتى وخالص احترامى لك

Go to Top of Page

مهني موها
عضو ماسى

Egypt
3921 مشاركة

كتب فى :  - 20/04/2010 :  13:50:31  Show Profile
حسن ابو علي انا ماقلتش دا شعر
انا قلت دي هلاوس وتخاريف
عفروتة انا كتبت حاجات احسن من دي
وماحدش دخل قال رد واحد
انا مش بقول ان فيه تفرقه بين الاعضاء القدام والجداد
بس هل لو اللي كاتب الموضوع دا عضو قديم
هتبقى الردود بالشكل دا ولا هتبقى
ههههههههه يخرب بيت عقلك
اتمنى تبحثي في القسم عن مواضيعي
وتقوليلي رايك
1-ساعات/2-صعود الروح3-ن اعيش في هذا الجلباب تاني
Go to Top of Page

نسر الشرق
عضو ماسى

Egypt
3016 مشاركة

كتب فى :  - 20/04/2010 :  15:43:59  Show Profile
مهنى صورتك احسن من صورة طه جيمس دين اللى حاططها


ارجو منك تخلى صورتك بس وشيلى الصورة التانيه

احسن بتفكرنى بالمخبرين

Go to Top of Page

عفروتة شبيك
مشرف ادارى

Egypt
81324 مشاركة

كتب فى :  - 22/04/2010 :  03:14:33  Show Profile
اخى الغالى mahany90

أعترف لك أن هناك تقصير منى الفترة الماضية بالردود

لكن هذا لا يعنى عدم المتابعة ....

من الطبيعى ان يكتب رواد القسم خواطر ومن الطبيعى ان أقرأها ولكن اقف عند ما يستحق الوقوف ...

قلت لك فى ردى السابق بالنص ...


اخى mahany90 أحترمك كثيراً وأقدرك ولم أتعمد اى اساءة لك لكنها الغيرة على القسم وقد مررنا بالفترة الأخيرة بنماذج مشابهة فكان لابد من وقفة واضحة


تحياتى أخى لك ولخواطرك

Go to Top of Page
Previous Topic الموضوع Next Topic  
صفحة تالية
 اضافة موضوع  الرد على الموضوع
 اطبع الموضوع
|| Bookmark and Share ||
أذهب الى:
 

منتديات || دردشة || احدث الاخبار || الرياضة اليوم ||مجلة زووم || عالم المرأة || المطبخ العربى || للكبار فقط

دنيا ودين || القرأن الكريم || عمرو خالد || دليل المواقع || خدمات الموقع || خدمات حكومية || المراسلة وابلاغ انتهاك

|| Bookmark and Share