Loading
مساعدة بحـــــث قائمة الاعضاء اشتراك بريدى جديد اليوم التسجيل ملف العضو الرئيسية
اسم العضو: كلمة السر:
حفظ كلمة السر تذكيرك بكلمة السر?


دردشة شبيك لبيك
 المنتديات
 ساعة لقلبك
 العاب الاعضاء
 كل يوم تعااالو هنا واهدى 3 وردات
 اضافة موضوع  الرد على الموضوع
 اطبع الموضوع
|| Bookmark and Share ||
Previous Page | Next Page
الكاتب Previous Topic الموضوع Next Topic

الامور سمسم
أفضل مراقب 2012

France
22318 مشاركة

كتب فى :  - 05/05/2013 :  02:44:19  Show Profile
الورد كله لفوزيه

اللهم إجعل أخر كلمة فى حياتى هى " شهادة ان لا إله الا الله وان محمداً رسول الله "
Go to Top of Page

احلامنا
مراقبة

Egypt
24797 مشاركة

كتب فى :  - 05/05/2013 :  02:57:46  Show Profile
هههههههههههههههههههههههههه

بسم الله الرحمن الرحيم

انت ايه اللى صحاك ياابو فوزيه


ههههههههههههههههههههههه

الورده كله لفوزية سمسم

Go to Top of Page

mr_1811
عضو ماسى

Egypt
7931 مشاركة

كتب فى :  - 05/05/2013 :  09:42:28  Show Profile
اتاريك بتضحك علينا وتقول فرنسا
وخدت فوزيه على اسمها
ماهى دى ف ودى ف
انا اسجل اعتراضى لدى النيابه


ورده لاحلامنا وورده لسمسم وورده للى هيقتل فوزيه

Go to Top of Page

الامور سمسم
أفضل مراقب 2012

France
22318 مشاركة

كتب فى :  - 05/05/2013 :  21:33:32  Show Profile
سمسم بيهدي لفوزيه واحلام كمان كتير اوي كده

وابوسمسم عايز يموتها يا ابوسمسم دنا كنت هخدك معايا دمياط تاكل مشبك

ونتمشي شويه في التجاري وكنت هأكلك جيلاتي من هناك ههههههههههههه


اللهم إجعل أخر كلمة فى حياتى هى " شهادة ان لا إله الا الله وان محمداً رسول الله "
Go to Top of Page

dody28
عضو ماسى

Egypt
24299 مشاركة

كتب فى :  - 05/05/2013 :  21:38:29  Show Profile
انا حب جيلاتى عزه اللى ف اسكندريه


وبحقد ع حبيبه

Go to Top of Page

الامور سمسم
أفضل مراقب 2012

France
22318 مشاركة

كتب فى :  - 06/05/2013 :  01:35:57  Show Profile
الورد كله

لأحلام ولدودى

وبقولهم شدوا حيلكم هانت اهيه وتكسبوا البورصه

انا أسعد انسان النهارده


اللهم إجعل أخر كلمة فى حياتى هى " شهادة ان لا إله الا الله وان محمداً رسول الله "
Go to Top of Page

mr_1811
عضو ماسى

Egypt
7931 مشاركة

كتب فى :  - 06/05/2013 :  09:37:25  Show Profile
احبك واحنا فرندس ياسمسم (خلى بالك الكلمتين دول بس عشان المشبك )

ورده للربيع
ورده لشبيك
ورده للى هيقتل عزه

Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 07/05/2013 :  13:02:50  Show Profile
ورود للرنجة
هههههههههههه

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Go to Top of Page

dody28
عضو ماسى

Egypt
24299 مشاركة

كتب فى :  - 08/05/2013 :  10:53:43  Show Profile
ورده ليا

وورده ل دودى


والاخيره بقا


لام اياد

^_^

Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 08/05/2013 :  12:20:06  Show Profile
وردة لاحلامنا
وردة ناصر
وردة للامتحانات

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Go to Top of Page

عاشق ليلى مراد
عضو ماسى

United Arab Emirates
2570 مشاركة

كتب فى :  - 08/05/2013 :  23:06:36  Show Profile
ورده لسمسم
ورده لميدو
ورده لعبد الرحمن

Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 08/05/2013 :  23:59:00  Show Profile
تسلم يا معلم

ورود لمصطفي


سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Go to Top of Page

احلامنا
مراقبة

Egypt
24797 مشاركة

كتب فى :  - 09/05/2013 :  00:40:34  Show Profile
هههههههههههه

يامدلعه روحك انت ياام مهند

هههههههههه


الورد كله لشخصيه كنت بعتز بيها

Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 09/05/2013 :  11:22:28  Show Profile
هههههههههههههههههههههههههههههه
ورود لخالتي احلام

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 09/05/2013 :  11:24:56  Show Profile
هههههههههههههههههههههههههههههه
ورود لخالتي احلام

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Go to Top of Page

احلامنا
مراقبة

Egypt
24797 مشاركة

كتب فى :  - 09/05/2013 :  17:38:40  Show Profile
يالهوى ياعبد الرحمن يعنى انا مش هانزل العب السغمايه معاكم تانى

ميرسى كتير للكلمة الحلوة دى فكرتنى باولاد اخواتى لما ينادونى باسمى وبعد كده يكسفوا ويقولوا قصدى خالتو

هههههههههه

الولاد مش عايزين يمنحونى لقب خالتو الظاهر هههههههه


الورد للكدابين اللى بيدمروا حياة بعض لانهم لقنونوا اروع درس

Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 09/05/2013 :  19:26:19  Show Profile
لا والله مش قصدي
يس اصلي متعوتش انادي حد اكبر مني باسمه

وانا عارف طبعا اني اصغر واحد في المنتدي

ورود لاختي احلام


سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Go to Top of Page

احلامنا
مراقبة

Egypt
24797 مشاركة

كتب فى :  - 09/05/2013 :  23:42:38  Show Profile
ايه يابودى

بضحك معااااااك

تسلم يابودى

هات الورد هات الله ريحته تجنن تسلم ايدك يارب

الوردبقى المرة دى

لبودى عشان يروح يذاكر ويبطل شقاوة

يلا يابودى ذاكر

معجبنيش الكلام اللى كتبته فى لعبة تكتب ايه على ايد مااعرفش ايه

مين دى يابودى دى لسه مش اتولد تكتب لها كده قبل ماتتولد

وانا اللى بقول عليك طفل امنيييييييييح

Go to Top of Page

عاشق ليلى مراد
عضو ماسى

United Arab Emirates
2570 مشاركة

كتب فى :  - 09/05/2013 :  23:48:11  Show Profile
ورود لعبده واحلامنا ودودى

Go to Top of Page

احلامنا
مراقبة

Egypt
24797 مشاركة

كتب فى :  - 10/05/2013 :  19:47:59  Show Profile
تسلم مصطفى يارب

وردتين لابيه احمد

وورده لمصطفى

Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 10/05/2013 :  20:55:37  Show Profile
اولا انا اسف اني شفت كلامك متاخر
واول ماشفت كلام حضرتك رحت علي الموضوع علطول عشان احذف الرد عشان مقدرش علي زعل حضرتك طبعا
بس دودي كانت قفلت الموضوع

وزعلت اوي والله
بس انا كنت بمشي علي سياق اللعبة مش اكتر
بس بردو مقدرش ازعل حضرتك
واتاسف بشدة واطلب العفو والسماح


سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

Edited by - @ABDO@ on 11/05/2013 08:30:41
Go to Top of Page

nasser73
أفضل عضو

Egypt
25597 مشاركة

كتب فى :  - 10/05/2013 :  21:26:53  Show Profile
كل الورد لعبدووووو

مساء الجمال يا عبدووووو

Go to Top of Page

الامور سمسم
أفضل مراقب 2012

France
22318 مشاركة

كتب فى :  - 10/05/2013 :  23:05:30  Show Profile
الورد كله لدودى

تستحقه عن جداره


اللهم إجعل أخر كلمة فى حياتى هى " شهادة ان لا إله الا الله وان محمداً رسول الله "
Go to Top of Page

dody28
عضو ماسى

Egypt
24299 مشاركة

كتب فى :  - 10/05/2013 :  23:14:49  Show Profile
ههههههههههههه

تسلملى يا سمسمتى يارب


الورد لعبدو

انى موضوع اللى انا قفلته

مش فاهم؟؟؟

Go to Top of Page

@ABDO@
عضو ماسى

Egypt
3880 مشاركة

كتب فى :  - 11/05/2013 :  08:33:44  Show Profile
لعبة تكتب ايه علي ايد حبيبك او حبيبتك
فكرتيني بالمثل اللي بيقول
البنت المظبوتة متحطش ع الكلام تيه مربوطة
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
___________________________________
تسلم يا عم ناصر يا معلمي

ورود لدودي


سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
Go to Top of Page
Previous Topic الموضوع Next Topic  
صفحة سابقة | صفحة تالية
 اضافة موضوع  الرد على الموضوع
 اطبع الموضوع
|| Bookmark and Share ||
أذهب الى:
 

منتديات || دردشة || احدث الاخبار || الرياضة اليوم ||مجلة زووم || عالم المرأة || المطبخ العربى || للكبار فقط

دنيا ودين || القرأن الكريم || عمرو خالد || دليل المواقع || خدمات الموقع || خدمات حكومية || المراسلة وابلاغ انتهاك

|| Bookmark and Share