Loading
مساعدة بحـــــث قائمة الاعضاء اشتراك بريدى جديد اليوم التسجيل ملف العضو الرئيسية
اسم العضو: كلمة السر:
حفظ كلمة السر تذكيرك بكلمة السر?

االصحافة
 المنتديات
 المنتديات العامة والاجتماعية
 التعارف والمناسبات والتهنئة
 إيه الدنيا
 اضافة موضوع  الرد على الموضوع
 اطبع الموضوع
|| Bookmark and Share ||
الكاتب Previous Topic الموضوع Next Topic  

nasser73
أفضل عضو

Egypt
25573 مشاركة

كتب فى :  - 03/10/2017 :  07:50:48  Show Profile

الصحافة

أصدقائى العزاز اللذاذ
كل واحد يمر من هنا ياريت يكتب ايه اخر اخباره
والدنيا عامله ايه معاه
اتجوز ولا خلف ولا لسه
سعيد ولا حزين
واللى يعرف اخبار عن حد مش قادر يتواصل هنا ياريت يقولنا عليها
وإيه الدنيا

احلامنا
مراقبة

Egypt
24776 مشاركة

كتب فى :  - 11/10/2017 :  01:54:25  Show Profile
ممكن اقول

بعد ماسبنا شبيك مش اعرف اى حاجة عن اصحابنا بقابل عفروته واسامه ع الفيس ونغم والباقى انقطعت كل الوسائل خلاص

فاكر لما كنت بس تنزل الالعاب يالاااهوى كنا كلنا بنيجى وراك ونسييب كل اللى ورانا عشان نلحق نلعب اطول وقت ممكن كل يوم مر علينا هنا ساب جوانا ذكرى

حياتنا مابقاش فيها جديد بعد ماتركنا المكان

فاكر يوم المنتدى ماحصل فيه مشكله والمنتدى سقط وضاع معاه كم كبير من الموضوعات كنت حاسه انك زعلان على الحوار والمناقشة اللى كان حاملها كل موضوع وقع حسيت وكانك خسرت شىء كنت مقتنيه ولماسالتك ليه مش عايز تنسى بقى

قولتلى راح مع كل موضوع تاريخ سجلنا فيه رد كان هايبقى ذكرى نقلب فيها ونفتكر امبارح ساعتها ترجمة ليه احساس مش قادرة اوصفه وهو انى زعلانه على سقوط المنتدى بس مش عارفه ليه رغم اننا ممكن نعمل جديد

كل ركن وكل زاوية دخلتها اتعلمت منك معنى
الحمد لله انك بخير ويارب نطمن على الجميع

Go to Top of Page

nasser73
أفضل عضو

Egypt
25573 مشاركة

كتب فى :  - 17/10/2017 :  07:00:14  Show Profile
انا بتواصل على الفيس مع عفروته ومتعب واسامه وعماد الاسطورة وموها حبيب قلبى وخاطف وتخاطيف مع اوشا وام العيال
ودعاء اصبحت سيدة اعمال مش فاضية لحد وعماد استلم شغله مع طلعت مصطفى وبقي شبيك بالنسبة له ذكرى
وموها مش عارف يتجوز ومتعب مش عاوز يتجوز واسامه مش لاقى عروسه
ولو افتكرت حاجة تانى هاجى افتن لك عليها
والحمد لله على كل حال
اه صح وغالية ودانيا وموناليزا بتواصل معاهم فيس
غالية شكلها ماتت
لكن انا بتفاعل بايجابيه مع دانيا وموناليزا ع الفيس
Go to Top of Page

عفروتة شبيك
مشرف ادارى

Egypt
70672 مشاركة

كتب فى :  - 27/11/2017 :  18:12:02  Show Profile

انا جيييييييييييييت

وحشتوووووووووونى

انا متابعة صفحاتكم احلام ونغوم واستاذ احمد على ناصر 56 وماما نونا قمر اسكندرانى واحمد شلبى كاريزما وموناليزا وبابا محمد جاد و متعبواسامةالأمور سمسم ودانيا واحمد عادل مونييج وغالية طفشت ومش بانية خالص من فترة ... بتواصل فيس لكن ماسنجر شايلاه من على الموب مش بقيت قادرة اتكلم مع حد زى الاول ولا انا بقيت زى الأول حاسة انى عايشة ومش عايشة فى دوامة ... مشغولة ومش وراية حاجة وفاضية ومش قادرة اعمل حاجة ... بس الجميل انى رجعت بقرأ من تانى ... وكمان أخيرا بقيت متابعة كويسة لقنوات المسلسلات اللى بتجيب مسلسل واحد طول اليوم وبنوتى حبيبتى وكلانى مش واكلة بس وقتى ... حبيبتى دنيتى كلها ربنا يخليهالى هى اللى بترمى فى حضنها مع صغرها وبتكلم وبتسمعنى حتى وهى مش فاهمة لكن بتسمع وبتطبطب علية .
فى السنتين الاخيرتين أتغيرت نفسياً كتير مات أبن عمتى أخوية فى نفس سنى فرق بينى وبينه شهور ومات كمان اخوا زوجى واخوية انا كمان الفرق بينهم ايام والاتنين راحوا فى حادثتين ... موتهم علمنى كتير وهون الدنيا فى عينى ومن بعدها بدأت مشاكل كتير ورا بعضها زوجى بالطبع مسئولياته زادت و اصبح مضغوط لكن مش دة اللى تاعبنى او غيرنى لا بس شوفت الدنيا بمنظور كتير عرفت انها فعلا متسواش وكبرت فجأة كتير ... واتعلمت اتعلمت أوى .
ناس كتيرة زعلانين منى من اصحابى وشايفين انى اتغيرت ومش بقى عندى طاقة اشرح او اوضح لحد .

حاجات كتيرة بتحصل وبتظلم فيها لكن لا بدافع ولا برد ولا بتكلم بتفرج وبس ومبسوطة كدهون مع نفسى مش عارفة ليه ولا ازاى هههههه

واكتشفت ناس كنت اعرفهم ومش اعرفهم ... وبقيت ببعد عن اى حد او اى حاجة تضايقنى

قرار اخدته مش ازعلنى ..

بس دى تقريبا كل اخبارى النفسية والخاصة ...

Go to Top of Page

nasser73
أفضل عضو

Egypt
25573 مشاركة

كتب فى :  - 28/11/2017 :  06:02:28  Show Profile
صباح الفل يا عفروته
مع احترامى وسعادتى لاخبارك
73 انا مش 56
Go to Top of Page

عفروتة شبيك
مشرف ادارى

Egypt
70672 مشاركة

كتب فى :  - 28/11/2017 :  12:48:43  Show Profile

[yellow]

ههههههههههههههههههههههههه

كله تاريخ

صباحك سعادة يا استاذ ناصر 73

[/yellow
Go to Top of Page
  Previous Topic الموضوع Next Topic  
 اضافة موضوع  الرد على الموضوع
 اطبع الموضوع
|| Bookmark and Share ||
أذهب الى:

منتديات || دردشة || احدث الاخبار || الرياضة اليوم ||مجلة زووم || عالم المرأة || المطبخ العربى || للكبار فقط

دنيا ودين || القرأن الكريم || عمرو خالد || دليل المواقع || خدمات الموقع || خدمات حكومية || المراسلة وابلاغ انتهاك

|| Bookmark and Share