Loading

:: رابط الدخول للمنصة الألكترونية لوزارة التعليم :: < :: عاجل : قرارات وزير التربية والتعليم :: < :: الغاء امتحانات اخر العام لسنوات النقل :: < :: امساكية رمضان 2020 :: < :: فى انتظار الفرح :: < :: وبحبك وحشتينى :: < :: وحشتني الصحبة الحلوة من الشبيكيين :: < :: وحشتوني يا أهل شبيك لبيك :: < :: من أعطى نال :: < :: أنفس :: < :: دموع تحت المطر :: < :: مستنية رمضان :: < :: تردد قنوات الأفلام 2020 :: < :: البوم سهران عمرو دياب 2020 :: < :: 2020 :: < :: إنهزام :: < :: وحشتني دنيتي :: < :: بلا عنوان :: < :: مش مهم الدنيا تخرب :: < :: الزمن فى غزة .. ل محمود درويش :: < :: رحلتى منك واليك :: < :: خروج مــصــر من بطولة الامم الافريقة 2019 :: < :: البانييه الكذاب :: < :: ذكريات رمضانية شبيكية :: < :: شاهد : احلى فانوس واجمل زينة رمضان بالكروشيه :: < :: رمضان 2019 : زلزال :: < :: رمضان 2019 : ولد الغلابة :: < :: رمضان 2019 : بركة :: < :: رمضان 2019 : مسلسل كلبش 3 :: < :: فانوس رمضان بورق الفوم تعالو نشوف :: < :: شاهد :مفرش صوف بالنول الدائري :: < :: شاهد : أنواع النول لشغل التريكو :: < :: افكار : اللانشون البيتى :: < :: طيور : الكنتاكي ولا أروع :: < :: الليمون المعصفر عمل طريقة السريعة :: < :: خواء وعزيمة :: < :: لماذا كان الإسراء والمعراج ؟ :: < :: قصة الخادمة العاقر :: <

مساعدة بحـــــث قائمة الاعضاء اشتراك بريدى جديد اليوم التسجيل ملف العضو الرئيسية
اسم العضو: كلمة السر:
حفظ كلمة السر تذكيرك بكلمة السر?

المنتديات
 المنتديات العامة والاجتماعية
 التعارف والمناسبات والتهنئة
 إيه الدنيا

ملاحظة : يجب التسجيل اولا قبل اضافة موضوع أو الرد
للتسجيل, اضغط هنا التسجيل مجانا بالمنتديات

حجم الشاشة:
اسم العضو:
كلمة السر:
اسلوب الكتابة:
اختيارات الكتابة: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List Insert YouTube Insert VideoGoogle Insert WMVideo
Insert Flashاضافة ملفات ريل بلايراضافة موسيقى بالخلفيةتحريك النص الى اسفلتحريك النص الى اعلىتحريك النص الى اليمينتحريك النص الى اليسار
      وهج  
الرسالة:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
ارفاق ملف بالموضوع
Smilies
Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D] Black Eye [B)]
Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D] dance [:16]
Dead [xx(] Disapprove [V] eek2 [:3] Eight Ball [8]
el [:4] Evil [}:)] flash [:5] FRlol [:6]
Kisses [:X] lol [:7] looney [:8] love [:9]
love2 [:10] Question [?] Redhot [:1] Sad [:(]
Shock [:O] Shy [8)] sick [:11] Sleepy [|)]
smash [:12] Smile [:)] smile2 [:13] tasty [:14]
Tongue [:P] Wah [:2] wavey [:15] Wink [;)]

-  HTML is OFF | Forum Code is ON
  اضغط هنا لاظهار توقيعك الخاص
اختار هنا للاشتراك بالاعلام البريدى بالموضوع

عرض الموضوع
nasser73 Posted - 03/10/2017 : 07:50:48
أصدقائى العزاز اللذاذ
كل واحد يمر من هنا ياريت يكتب ايه اخر اخباره
والدنيا عامله ايه معاه
اتجوز ولا خلف ولا لسه
سعيد ولا حزين
واللى يعرف اخبار عن حد مش قادر يتواصل هنا ياريت يقولنا عليها
وإيه الدنيا
الردود الاخيرة : 7
عفروتة شبيك Posted - 19/04/2018 : 05:24:16
صباحك سكر وأمل يارب استاذنا الغالى
nasser73 Posted - 01/03/2018 : 08:53:23
صباحك سكر يا عفروته
عفروتة شبيك Posted - 28/11/2017 : 12:48:43

[yellow]

ههههههههههههههههههههههههه

كله تاريخ

صباحك سعادة يا استاذ ناصر 73

[/yellow
nasser73 Posted - 28/11/2017 : 06:02:28
صباح الفل يا عفروته
مع احترامى وسعادتى لاخبارك
73 انا مش 56
عفروتة شبيك Posted - 27/11/2017 : 18:12:02

انا جيييييييييييييت

وحشتوووووووووونى

انا متابعة صفحاتكم احلام ونغوم واستاذ احمد على ناصر 56 وماما نونا قمر اسكندرانى واحمد شلبى كاريزما وموناليزا وبابا محمد جاد و متعبواسامةالأمور سمسم ودانيا واحمد عادل مونييج وغالية طفشت ومش بانية خالص من فترة ... بتواصل فيس لكن ماسنجر شايلاه من على الموب مش بقيت قادرة اتكلم مع حد زى الاول ولا انا بقيت زى الأول حاسة انى عايشة ومش عايشة فى دوامة ... مشغولة ومش وراية حاجة وفاضية ومش قادرة اعمل حاجة ... بس الجميل انى رجعت بقرأ من تانى ... وكمان أخيرا بقيت متابعة كويسة لقنوات المسلسلات اللى بتجيب مسلسل واحد طول اليوم وبنوتى حبيبتى وكلانى مش واكلة بس وقتى ... حبيبتى دنيتى كلها ربنا يخليهالى هى اللى بترمى فى حضنها مع صغرها وبتكلم وبتسمعنى حتى وهى مش فاهمة لكن بتسمع وبتطبطب علية .
فى السنتين الاخيرتين أتغيرت نفسياً كتير مات أبن عمتى أخوية فى نفس سنى فرق بينى وبينه شهور ومات كمان اخوا زوجى واخوية انا كمان الفرق بينهم ايام والاتنين راحوا فى حادثتين ... موتهم علمنى كتير وهون الدنيا فى عينى ومن بعدها بدأت مشاكل كتير ورا بعضها زوجى بالطبع مسئولياته زادت و اصبح مضغوط لكن مش دة اللى تاعبنى او غيرنى لا بس شوفت الدنيا بمنظور كتير عرفت انها فعلا متسواش وكبرت فجأة كتير ... واتعلمت اتعلمت أوى .
ناس كتيرة زعلانين منى من اصحابى وشايفين انى اتغيرت ومش بقى عندى طاقة اشرح او اوضح لحد .

حاجات كتيرة بتحصل وبتظلم فيها لكن لا بدافع ولا برد ولا بتكلم بتفرج وبس ومبسوطة كدهون مع نفسى مش عارفة ليه ولا ازاى هههههه

واكتشفت ناس كنت اعرفهم ومش اعرفهم ... وبقيت ببعد عن اى حد او اى حاجة تضايقنى

قرار اخدته مش ازعلنى ..

بس دى تقريبا كل اخبارى النفسية والخاصة ...

nasser73 Posted - 17/10/2017 : 07:00:14
انا بتواصل على الفيس مع عفروته ومتعب واسامه وعماد الاسطورة وموها حبيب قلبى وخاطف وتخاطيف مع اوشا وام العيال
ودعاء اصبحت سيدة اعمال مش فاضية لحد وعماد استلم شغله مع طلعت مصطفى وبقي شبيك بالنسبة له ذكرى
وموها مش عارف يتجوز ومتعب مش عاوز يتجوز واسامه مش لاقى عروسه
ولو افتكرت حاجة تانى هاجى افتن لك عليها
والحمد لله على كل حال
اه صح وغالية ودانيا وموناليزا بتواصل معاهم فيس
غالية شكلها ماتت
لكن انا بتفاعل بايجابيه مع دانيا وموناليزا ع الفيس
احلامنا Posted - 11/10/2017 : 01:54:25
ممكن اقول

بعد ماسبنا شبيك مش اعرف اى حاجة عن اصحابنا بقابل عفروته واسامه ع الفيس ونغم والباقى انقطعت كل الوسائل خلاص

فاكر لما كنت بس تنزل الالعاب يالاااهوى كنا كلنا بنيجى وراك ونسييب كل اللى ورانا عشان نلحق نلعب اطول وقت ممكن كل يوم مر علينا هنا ساب جوانا ذكرى

حياتنا مابقاش فيها جديد بعد ماتركنا المكان

فاكر يوم المنتدى ماحصل فيه مشكله والمنتدى سقط وضاع معاه كم كبير من الموضوعات كنت حاسه انك زعلان على الحوار والمناقشة اللى كان حاملها كل موضوع وقع حسيت وكانك خسرت شىء كنت مقتنيه ولماسالتك ليه مش عايز تنسى بقى

قولتلى راح مع كل موضوع تاريخ سجلنا فيه رد كان هايبقى ذكرى نقلب فيها ونفتكر امبارح ساعتها ترجمة ليه احساس مش قادرة اوصفه وهو انى زعلانه على سقوط المنتدى بس مش عارفه ليه رغم اننا ممكن نعمل جديد

كل ركن وكل زاوية دخلتها اتعلمت منك معنى
الحمد لله انك بخير ويارب نطمن على الجميع

منتديات || دردشة || احدث الاخبار || الرياضة اليوم ||مجلة زووم || عالم المرأة || المطبخ العربى || للكبار فقط

دنيا ودين || القرأن الكريم || عمرو خالد || دليل المواقع || خدمات الموقع || خدمات حكومية || المراسلة وابلاغ انتهاك

|| Bookmark and Share